יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

החממה המעשית



אם אתה נמנה עם אוהבי הצילום ומחפש איך לשלב בין תחביב למקצוע, יש לך סיבות רבות לברר על החממה המעשית. החממה היא מקום ללימודי צילום ברמה גבוהה ותכנית הלימודים שהיא מציעה נמשכת על פני שנתיים (ארבעה סמסטרים) ומקפידה לעבור על כל יסודות הלימוד. אם גם אתה אוהב צילום יש לך סיבות רבות לפנות אל החממה ובהן תכנית הלימוד המעמיקה, מיומנות מעשית ונגיעה בכל תחומי הצילום שיכולים להיות רלוונטיים לצלמים בימינו.

בניית תכנית הלימודים
החממה המעשית בנתה את תכנית הלימודים לאחר מחקר בתחום ומתוך ניסיון רב. במסגרת הלימודים נלמדים כל הנושאים כחטיבה אחת במסגרת פרויקטים. הנושאים הנלמדים במהלך התכנית הם עיבוד תמונה, יסודות השפה החזותית, צילום טכני ונושאים נוספים. כל הנושאים נלמדים תוך כדי ביצוע פרויקטים בתחום הצילום. המטרה היא לתת לסטודנטים ללמוד את הטוב ביותר ולקבל את הכלים הטובים שישמשו אותם בסופו של דבר 
בעבודה ביום יום.



מיומנות מעשית
כל מי שרוצה ללמוד צילום מוזמן לברר עם החממה המעשית על מה שיש לה להציע מבחינה מקצועית. הלימודים כוללים התנסות מעשית כך שכבר במהלכם יוצרים הסטודנטים את תיק העבודות שלהם. כשתיק העבודות נוצר במהלך הלימודים המורים יכולים לעזור לסטודנטים ולעזור להם ליצור תיק מרשים יותר שיפתח עבורם את העתיד ויגדיל את הסיכוי שלהם להתקבל לעבודה בתחום.

תחומי העבודה בצילום
החממה המעשית שפה דגש על לימודים מעשיים כשהתכנית עצמה נבנתה על סמך ניסיון והכרות עם שוק העבודה. תחומי העבודה בצילום יכולים להיות צילומים של תצוגות אופנה, צילומים של מוצרים, מזון ועוד ובמסגרת הלימודים עוברים על כל אותם תחומים ויוצרים פרויקטים כך שהתלמידים יכולים לבנות גם את תיק העבודות שלהם בכל תחום שיכול לעניין אותם.

הכנת מצגות עסקיות בצורה מקצועית



כל מי שצריך להציג רעיון חשוב מבין כי מצגות הן הדרך המושלמת להעביר את הרעיון שלו. היום כל אחד יכול להכין מצגת מתוך המחשב שלו בתוכנות שזמינות לכל אחד. עם זאת, למרות שכל אחד יכול להכין מצגת בסיסית, לא כל אחד יכול להכין לבד מצגות עסקיות ברמה גבוהה. כדי להכין מצגות ברמה גבוהה יש צורך להכיר את כל היכולות של התוכנות הקיימות, יש צורך להיות מנוסים בתחום הכנת המצגות ויש צורך לדעת להעביר רעיון בדרך הטובה ביותר.

להכיר היטב את התוכנות הקיימות בתחום
חברה אשר המומחיות שלה היא מצגות עסקיות יכולה להביא איתה את ההכרות עם תוכנות הכנת המצגות. הכנה של מצגות מחייבת שימוש באמצעים המתקדמים ביותר ולכן מי שלא מכיר את כל האמצעים של התוכנה צריך לפנות לחברה שמתמחה בתחום.




להביא את הניסיון לתוך המצגת
כדי להכין מצגת בצורה מקצועית יש להביא ניסיון מן העבר. הניסיון צריך להיות גם בתחום הכנת המצגת והעיצוב שלה וגם בתחום העברת הרעיון. ישנן חברות שהמומחיות שלהן הוא הכנת מצגות עסקיות ומי שלא מנוסה בתחום יעשה טוב אם לא יסתכן בהכנה של מצגת שאינה מקצועית ויפנה לחברה המתמחה בתחום.

להעביר את הרעיון בצורה הטובה ביותר
מצגות עסקיות חייבות להעביר את הרעיון שהן צריכות להעביר בצורה הטובה ביותר. כל מי שצריך להעביר מצגת חייב לשים במרכז את המטרה שלו, את הרעיון המרכזי. מי שלא מומחה בתחום הכנת מצגות עלול למצוא את עצמו מסתבך בהעברת הרעיון וחמור מכך, מפספס הזדמנות שניתנה לו באופן חד פעמי להעביר את הרעיון שלו. לכן, כל אחד שלא בטוח שהוא יכול להכין את המצגת הטובה ביותר צריך להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום זה.

עורך דין תאונות עבודה – כיצד הוא ישפיע עליכם



עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין שהמומחיות שלו הוא בתחום תאונות העבודה. לצערנו, אנשים רבים נפגעים במסגרת העבודה שלהם. הפגיעות יכולות להיות בצורות שונות כשהן יכולות להיות תאונות של ממש בתוך העבודה, תאונות דרכים שקשורות בעבודה או פגיעות שהן תוצאה של עבודה במקום העבודה. התפקיד של עורך הדין הוא לעזור למי שנפגע במסגרת העבודה שלו לקבל את הפיצוי המגיע לו ולשמור על איכות חייו במידה שרק אפשר.

המשמעות של הפיצוי
המשמעות של קבלת פיצוי עבור תאונות עבודה הוא לאפשר לנפגע לשמור על איכות חייו במידה שאפשר. הנפגע עלול למצוא את עצמו מול סיטואציה פיזיולוגית שהוא צריך להתמודד איתה ותוך כדי התמודדות עם בעיה כלכלית שנוצרת בשל הצורך לשלם על הטיפולים השונים לצד אובדן כושר עבודה. התפקיד של עורך דין תאונות עבודה הוא לעזור לנפגע ולייצג אותו מול הגורמים השונים כדי לקבל פיצוי שיעזור לו לחיות את חייו טוב יותר.




מול אלו גורמים מתנהל עורך הדין
עורך דין תאונות עבודה יכול להתנהל מול כמה גורמים כשהמטרה היא להשיג עבור הלקוח שלו את הטוב ביותר. עורך הדין יכול להשפיע על היכולת שלכם להתמודד עם התאונה על ידי כך שהוא ידאג לכם מבחינה כלכלית. עורך הדין יכול להתנהל מול:
·         ביטוח לאומי – הביטוח הלאומי יכול לסייע לעובדים שנפגעו ועורך הדין יכול לבחון מה מגיע לעובד ממנו על סמך הפגיעה שחווה.
·         ביטוח העבודה – לעבודה עצמה יש ביטוח שצריך להגן על כל עובד. עורך דין תאונות עבודה יכול לבחון את הביטוח לעומק, לבדוק מה מגיע לכם מהביטוח ולפנות לקבל פיצויים ראויים. גובה הפיצויים יהיה תואם לסוג הפגיעה ולסיבה שהיא קרתה.

יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

מענה טלפוני



אם יש לכם עסק, קטן או גדול, יכול להיות שגם אתם יכולים לשדרג את השירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם באמצעות מענה טלפוני. המענה מתבצע על ידי חברה חיצונית כאשר כל השיחות של העסק עוברות למוקד (בכל השעות או רק בשעות שנקבעו בהתאם לדרישות של העסק) ושם נמצאים נציגים מקצועיים ששמחים מאד לענות על כל שאלה ולקבל הודעות. כדי לדעת שאתם נותנים ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר עליכם לבדוק את החברה שאתם מתכננים לעבוד איתה ולבחון כמה ניסיון יש לה בתחום, כיצד היא מבצעת את תהליך ההכשרה של העובדים וכן לוודא שהיא יכולה לעמוד לרשותכם בהתאם לדרישות שלכם.

הניסיון של החברה בתחום
הניסיון של החברה משמעותי מאד לעסק. כל עסק רוצה לתת ללקוחות שלו ולמתקשרים מענה טלפוני ברמה הגבוהה ביותר ולכן כדאי מאד לבחון מהו הניסיון של החברה. הניסיון של החברה צריך להיות תואם את הדרישות של העסק. למשל, אם העסק מחפש מענה שיוכל גם לבצע מכירות יש לבדוק שלנציגים של החברה אכן יש ניסיון בתחום ויכולת לבצע מכירות.

אופן הכשרת הנציגים
אפשר לשאול את החברה כיצד היא מכשירה את העובדים שנותנים מענה טלפוני וכיצד היא מקפידה על שירות ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לוודא גם שהחברה מבצעת מעקבי שיחות ומקפידה שהנציגים יתנו את השירות הטוב ביותר.

הבנה מה הדרישות שלכם
כדי שהחברה תוכל לתת ללקוחות של העסק את השירות הטוב ביותר היא חייבת להבין מה הדרישות של העסק. מענה טלפוני אינו מענה רגיל, הוא מענה שצריך להציג את העסק בצורה הטובה ביותר וזאת אף על פי שהנציגים שעונים לטלפון אינם שייכים לעסק עצמו הם צריכים להציג אותו בצורה הטובה ביותר.

יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

מענה טלפוני לעסקים



עסקים רבים רוצים להיות זמינים ללקוחות שלהם אך מוצאים את עצמם מבצעים פעולות רבות כל יום ולא תמיד מצליחים לתת ללקוחות שלהם את מלוא תשומת הלב המגיעה להם. כיוון שלעסק אין כל הצדקה ללא לקוחות ישנו שירות מענה טלפוני לעסקים שיכול לתת שירות מעולה גם אם העסק לא יכול לענות לכל הטלפונים הנכנסים. השירות עצמו הוא שירות גמיש אשר מתאים לעסק וללקוחות שלו. כדי ליהנות מיותר לקוחות ולקוחות מרוצים יש לבחור חברה מתאימה למתן מענה טלפוני לעסקים שתוכל לעזור לעסק לתת שירות מעולה. החברה עצמה חייבת להיות בעלת ניסיון, היא חייבת להיות עם נציגים מעולים וחייבת לבצע פיקוח עליהם.

הניסיון עושה את ההבדל
בחירת חברה אשר תבצע את המענה הטלפוני של העסק חייבת להיות בחירה מוקפדת. החברה חייבת להיות בעלת ניסיון במתן מענה טלפוני לעסקים. הניסיון יכול להתבטא בסוג העסקים אשר מקבלים שירות מהחברה וגם בסוג השירות שהיא נותנת (לעתים חברות שונות נותנות שירות משתנה וחשוב שלחברה יהיה ניסיון בהתאם לצורך של העסק).


בחירת נציגי שירות
בבחירת החברה שתספק מענה טלפוני לעסקים אפשר לשאול כיצד היא בוחרת את נציגי השירות שלה. כל עסק רוצה שהלקוחות שלו יקבלו מענה מושלם ושירות לקוחות מכבד ולכן אפשר לברר עם החברה כיצד היא בוחרת את נציגי השירות ואיזו הכשרה הם עוברים לפני שהם מתחילים לעבוד.

פיקוח על השירות
חברה אשר נותנת שירותי מענה טלפוני לעסקים חייבת לבצע פיקוח על העובדים שלה. החברה חייבת לבדוק שהנציגים אכן עונים נכון לשאלות של הלקוחות ושהם מתייחסים אליהם בכבוד. לשם כך החברה חייבת לבצע משובים קבועים וזאת בנוסף להכשרה ספציפית שמתאימה לצורך של העסק.