יום שני, 9 במרץ 2015

כל המידע על אבני החושן



סגולות אבני החושן

אבני החושן כוללות לפי הערכות מודרניות את אבני האודם, פטדה, ברקת, נופך, ספיר, יהלום, לשם, שבו, אחלמה, תרשיש, שוהם וישפה. אבן הספיר מפתחת את החוכמה ומעניקה תחושת שלווה פנימית. היא נחשבת לאבן של האמת והמחשבה והיא מזוהה עם שבט יששכר. לעומת זאת, אבן אחלמה משמשת כקמע. זו אבן הגנה מפני עין הרע המסייעת למצוא שקט נפשי. האבן עוזרת להתגבר על צער ופחדים והיא מפתחת סבלנות. האבן הייתה שייכת על פני לוח החושן לשבט גדי וכיום משתמשים בה רבים המעוניינים להביא לידי ביטוי את היופי הפנימי.
אבן היהלום של שבט זבולון מוכרת לנו בשל ערכה הכלכלי, כאשר בפועל יש לה עוד לא פחות תכונות מיוחדות. זו אבן בעל עוצמה הנובעת מקליטת האנרגיה מהסביבה הקרובה והרחוקה. האבן מגנה מפני אנרגיות שליליות, מקלה על לחץ, מחזקת את תחושת הביטחון העצמי ואף עוזרת לנטרל קנאה של קרובים, חברים או בני משפחה.


איזו אבן כדאי לבחור?

קשה להצביע על אבן אחת ויחידה מבין הקטגוריה של אבני החושן. כפי שהוזכר, יש לא פחות מ-12 אבנים שונות. לכל אבן סגולות מיוחדות שאמורות לעלות בקנה אחד עם הצרכים ומבנה האישיות. אפשר לדוגמא לענוד את האבנים והקריסטלים כדי להיעזר בעוצמתן. אבן הפטדה נקראת בימינו טופז והיא מגיעה בצבע זהוב בהיר. לעומת זאת, אבן הברקת היא מבריקה ולאור הסברה המסורתית מדובר למעשה על סוג של יהלום.
לסיכום, אבני החושן היו קיימות מתקופת בית המקדש ועד היום יש להן משמעות מיוחדת. כדאי לראות מקרוב סוגים שונים של אבני החושן ולבחור אבן המתאימה לצרכים ולמטרות. אבני החושן הן בעלות סגולות מיוחדות המשנות לחלוטין את האופי ואת תפיסת העולם האישית.

יום רביעי, 4 במרץ 2015

גולן טלקום שירות לקוחות



נציגי שירות הלקוחות של גולן טלקום מציעים מגוון רחב של שירותים. השירותים מיועדים עבור לקוחות קיימים של החברה, לקוחות המעוניינים להצטרף וכל מי שרוצה לבצע השוואת מחירים או לקבל פרטים על חבילות, מבצעים והטבות. השירות העיקרי הניתן במחלקה הוא מידע כללי על חברת גולן טלקום ועל מוצריה. זו חברה המתמחה בהתאמת פתרונות תקשורת ניידים. נציגי החברה יכולים לעזור ללקוח להצטרף לחברה, לקנות כרטיס סים או לעבור עם מספר הטלפון הסלולרי ולהתנייד בקלות בין חבילות.
שירות נוסף הניתן במחלקת שירות הלקוחות של גולן טלקום הוא בירור לגבי תעריפים. נציגי החברה מוסמכים לספק מידע אמין ואובייקטיבי על תעריפים. את המידע על התעריפים ניתן לקבל במסגרת חבילות או בצורה ייחודית. מעבר לכך, נציגי המחלקה מספקים מידע על שיחות וגלישה בחו"ל, על שיחות מישראל לחו"ל ועל חבילות עבור עסקים, ארגונים וחברות.

למידע נוסף לחץ כאן - גולן טלקום שירות לקוחות
 
תמיכה טכנית דרך מחלקת שירות הלקוחות של גולן טלקום
אי אפשר לדבר על שירותי שירות הלקוחות של גולן טלקום מבלי להזכיר את התמיכה הטכנית. בעידן בו לכל משפחה יש לפחות מכשיר סלולרי אחד, תמיכה טכנית היא חלק בלתי נפרד מהשירות הניתן על ידי חברות התקשורת. בתוך מחלקת שירות לקוחות יש נציגים טכניים שיכולים לפתור בעיות מרחוק. האלטרנטיבה היא פנייה לאחד ממרכזי השירות של גולן טלקום או למעבדות פרטיות המתמחות בתיקון טלפונים סלולריים.
לסיכום, שירותי שירות הלקוחות של גולן טלקום הם חלק חשוב בהתנהלות מול החברה. לקוחות המעוניינים לנצל את מעמדם צריכים לדעת מתי לפנות למחלקה, ליצור קשר עם נציגיה ולהפעיל את הכלים העומדים לרשות. מחלקת שירות לקוחות קובעת את חווית המשתמש והיא יכולה לעזור במימוש הטבות ובחיסכון של מאות שקלים בחודש.

יום שני, 2 במרץ 2015

פסנתר חשמלי



השוואת מחירים בין דגמי פסנתר חשמלי

פסנתר חשמלי הוא כלי נגינה אלקטרוני המדמה קול של פסנתר ומגיע יחד עם רכיבים טכנולוגיים מתקדמים. בעת רכישת פסנתר מן הסוג הזה כדאי להשוות מחירים לפי פרמטרים קבועים. הפרמטר הראשון הוא היצרן. יש פערי מחירים של עשרות ומאות אחוזים בין יצרנים של פסנתר חשמלי. יצרנים מוכרים, מפורסמים ובעלי מוניטין נוטים לגבות מחיר גבוה על פסנתר חשמלי המיוצר על ידם. יחד עם זאת, לא תמיד שם המותג שווה את ההשקעה ועדיף לחסוך את הכסף בעיקר בשלבי תרגול ראשוניים
פרמטר שני להשוואה בין פסנתרים הוא מספר הקלידים. מי שצובר ניסיון בתחום הנגינה יודע עד כמה מספר הקלידים משפיע על ההנאה ומיצוי היכולות של פסנתר חשמלי. ההבדלים במחירים הם בין פסנתר נפוץ עם 88 קלידים לבין פסנתר עם 76 קלידים בלבד. בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות ולהשוות בין פסנתרים לפי מספר האוקטבות. כאן האפשרות הן רכישה של פסנתר עם 7.25 אוקטובות או 2 אוקטובות. 




כניסות, יציאות וסינונים נוספים

לא צריכים להיות מומחים לנגינה כדי לזהות סינונים נוספים בין פסנתרים. ברכישה של פסנתר חשמלי לדוגמא רצוי לשים דגש על סוגי הכניסות והיציאות. הכניסות המבוקשות ביותר הן MIDI, אודיו, AUX וכרטיס SD. מבחינת יציאות, המפרט הטכני המפורט על גבי הפסנתר אמור להתייחס לנתונים על USB, MIDI, אוזניות, אודיו וגם AUX או כרטיס SD.
לבסוף, הסינונים האחרונים על פיהם כדאי לבחור פסנתר חשמלי הם רוחב, גובה ועומק. המידות של הפנסתר קובעות לא רק איפה אפשר לשים אותו בתוך החדר או הסטודיו, אלא גם את רמת הנוחות במהלך הנגינה. יש לבחור פסנתר המתאים למידות הנגן ולהביא בחשבון צרכים מיוחדים או בלתי צפויים.

יום חמישי, 26 בפברואר 2015

שולחן משרדי



המשמעות הרבה של השולחן לחלל המשרד ולעובד
כשאנחנו נכנסים למשרד – יהיה זה משרד מנהלים או משרד גדול של כמות גדולה של עובדים – הרהיט הדומיננטי והגדול ביותר בחלל המשרד יהיה כמעט תמיד השולחן. שולחן משרדי הוא גדול ומרווח שכן כמות המכשירים והמסמכים השונים שמצטופפים עליו מדי יום ביומו גדולה בהתאם. עם זאת, כמו בכל דבר אחר בתכנון המשרד ועיצובו אנחנו צריכים להגדיר במדויק מהי מטרת השולחן, ולבחור שולחן משרדי בהתאם לצורך זה.

שולחן משרדי – שילוב של אפקטיביות ואסתטיקה
עיצוב שולחן משרדי הוא אומנות וחשוב לפנות למומחים המובילים בתחום הייצור והשיווק של שולחנות משרדיים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בתחילה, חשוב שהשולחן המשרדי יהיה יעיל. יעילותו של שולחן משרדי נמדדת, כמובן, בגודלו – שולחן גדול ומרווח יאפשר שטח עבודה גדול יותר ואפשרות של עבודה משותפת ועבודת צוות סביב שולחן העבודה. בנוסף, יעילותו של השולחן המשרדי מתבטאת גם באחסון  כיום ברור כי מגירות הן תנאי הכרחי לשולחן המשרדי שישרת את צרכי העובד המלאים. האפקט השני שהשולחן המשרדי צריך לתת הוא אפקט של אסתטיקה. שולחן אסתטי מבטיח סביבת עבודה נעימה וחיובית עבור העובד שכן מדובר בהשקעה של המעסיק בעובד שלו.

לבחור שולחן משרדי – בהתאם לצורך המדויק של העובד
שולחנות משרדיים הם הוצאה נדירה יחסית, לרוב נקנה אותם רק עם מעבר למשרד חדש או תכנון ועיצוב משרד חדש. לכן חשוב להשקיע בבחירה המדויקת של שולחנות משרדיים לצרכים השונים במשרד. לכל עובד ובעל תפקיד במשרד צורך אחר בשולחן כשהעובד הזוטר יצטרך שולחן קטן יחסית למחשב וניירת בעוד מנהל יצטרך שולחן פגישות מרווח וגדול. בחירה מדויקת של שולחנות המשרד מבטיחה שלא תוציאו כסף מיותר על שולחנות גדולים מדי ומצד שני תענו על כל צורך במשרד במדויק. לתוצאות הטובות ביותר - פנו למקצוענים.