יום שבת, 14 ביוני 2014

מדוע מרכזית IP למשרד עדיפה על מרכזיות אחרות?



במידה ואתם מתלבטים באשר לבחירת המרכזיה עבור המשרד שלכם, יש להניח שכבר נתקלתם בעבר בהמלצה לרכוש מרכזית IP למשרד. עם זאת, במה המרכזיות הללו עדיפות על אחרות? אחרי הכל, יש גם מרכזיות דיגיטליות או דיגיטליות למחצה שעדיין משווקות למשרדים. אולם, אין שום ספק כי מרכזית IP למשרד מהוות את העתיד בתחום, וכבר היום כל משרד שיכול להרשות זאת לעצמו - מתקדם לעבר הIP בצעדי ענק שאי אפשר לטעות בהם.

המעבר לתשתית חדשה
בעצם, מרכזית IP למשרד שונה באופן מהותי ממרכזיות אחרות, בגלל התשתית שעליה היא עובדת. כל המרכזיות הקודמות, עבדו על תשתי, אנלוגית או דיגיטלית, אשר בכל זאת הייתה תשתית אשר הייתה מיוחדת עבורן, וככזו - היכולת של המרכזיות הללו להעביר מידע הייתה מוגבלת. לעומת זאת, מרכזית IP למשרד כפי שאפשר להבין מהשם שלה - מבוססת על תשתית אחרת - תשתית הIP.



אם המושג נשמע לכם מוכר, הרי שזה מכיוון שהיום כל רשתות התקשורת בין המחשבים שלנו, בוודאי בעולם העסקי - כולן קשורות בתשתית IP אחת עם השניה. מדבור על תשתי הרבה יותר נרחבת, עם יכולת לתעבורת מידע הרבה יותר מהירה והרבה יותר משמעותית. חישבו כמה מידע עובר בין המחשבים שלנו על תשתית IP - וכך תוכלו להבין עד כמה מרכזית IP למשרד מהווה שינוי תפיסתי של ממש בעולם הטלפונים. כעת, כל התשתית של הטלפונים - תעבור גם היא על בסיס הIP, ומכאן יש שפע של אפשרויות חדשות.

ולאילו משרדים זה מתאים?
יש לציין כי ההתקנה של מרכזית IP למשרד יכולה להתאים לכל משרד בכל גודל שהוא! משרדי ענק שפרושים על פני כל הארץ - וכמובן גם עסקים קטנים ואפילו ביתיים - כולם יכולים ליהנות מהיתרונות של תשתית הIP.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה