מדוע בחברת נטוויז'ן
טלפון מחליף צ'אט עם נציג?
בחברת נטוויז'ן טלפון
משמש בתור אלטרנטיבה למשלוח פקס, יצירת קשר דרך דואר אלקטרוני או שיחה בצ'אט עם
נציג. כל אחת מהאפשרויות האלו עשויה לעזור ללקוח לתפעל תקלות או לתאם טכנאי. יחד
עם זאת, רוב הלקוחות מעדיפים עדיין להשתמש בשירותי נטוויז'ן בטלפון. הסיבה לכך
קשורה למהירות ולזמינות של נציגי השירות. בנוסף, השוואה בין שירותי צ'אט לשירות
טלפוני מגלה הבדלים משמעותיים.
לקוח שרוצה לנצל את
הזכויות העומדות לרשותו יכול ליצור קשר עם נציגי החברה אחת למספר שבועות. כדאי
לנצל את ההזדמנות ולשאול על הטבות, מבצעים ותעריפים מיוחדים. התעריפים מתעדכנים
לעיתים קרובות וקל לעקוב אחריהם באמצעות שיחת טלפון עם נציגי החברה.
למידע נוסף לחץ כאן - נטוויז'ן טלפון
הבדלים בין תמיכת
נטוויז'ן בטלפון או בצ'אט

הבדל שני בין נציגי
חברת נטוויז'ן בטלפון לבין צ'אט אונליין הוא בזמינות. צ'אט אונליין זמין רק לבעלי
מחשב הנמצאים בבית או במשרד. לעומת זאת, את השיחה הטלפונית ניתן לקיים גם בדרכים.
זהו יתרון משמעותי עבור מי שרוצה לקבל מענה מיידי על בעיות חמורות. מעבר לכך, צ'אט
אונליין דורש רמה מסוימת של ידע טכני. לא כל לקוחות החברה יודעים להפעיל את הצ'אט
או להשתמש בתכונות שלו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה