שילוב
האינטליגנציה הרגשית בתוך מוקד שירות הלקוחות של יו פון הפך את המושג הכמעט "תיאורטי"
לבעל יישומים אמתיים ומעשיים. הוא הפך לסוג של מודל, המסוגל לשפר עד מאוד את היכולת
של נותן השירות להפוך את הלקוח ללקוח מרוצה; להפוך לקוח מרוצה ללקוח מאוהב; ובסופו
של דבר - להפוך את הלקוח לשותף עסקי לכל דבר. מאמר זה יציג את הממשק שבין האינטליגנציה
הרגשית לבין השירות שניתן ללקוחות החברה, תוך התמקדות בשאלה כיצד יכול הלקוח עצמו לקבל
שירות טוב יותר, על בסיס התנהגותי זה מצד נותני השירות. מודעות עצמית: עד כמה נותן
השירות מכיר היטב את עצמו, את היכולות שלו, את נקודות החוזק או החולשה שלו.
הבסיס
של האינטליגנציה הרגשית בתוך מוקד שירות הלקוחות של יו פון -
יש לציין
כי נותן שירות בעל עוצמות פנימיות גבוהות כמו מוקד שירות הלקוחות של יו פון לא מסתיר את החולשות שלו (והרי לכל אחד מאתנו
יש אותן), אלא מיידע את החברה ואת המנהלים שלו בחולשות אלו. כך, מנהל שחזק מאוד בתפקוד
במצבי לחץ ימצא את עצמו בתפקידים שמתאימים ליכולות אלו שלו. ניהול רגשות: מידת השליטה
העצמית של נותן השירות, במצבים שונים, מול לקוחות שונים. ניהול הרגשות נחשב תמיד לכלי
עבודה מרכזי בתקשורת בין בני אדם. על אחת כמה וכמה כשמדובר בנותן שירות שימצא את עצמו
מול לקוחות קשים או כועסים. ניהול רגשות הוא כלי עבודה חשוב משום שיש לזכור תמיד, שגם
כשעומד מול נותן השירות לקוח קשה, עדיין מדובר בלקוח של החברה וצריך לתת לו שירות מעולה.
היכולת לגלות איפוק ושליטה עצמית היא אחת הנקודות החשובות בתחום ניהול הרגשות. ליכולת
זאת קשר ברור מאוד ליכולות הבין-אישיות העצמיות של נותן השירות (בטלפון או בפגישה פרונטלית).
למידע נוסף לחץ כאן - יו פון שירות לקוחות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה