יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מחירון קידום אתרים


 
תחום קידום האתרים ברשת האינטרנט זוכה בשנים האחרונות להצלחה רבה. מפני שהמודעות לנושא קידום אתרים גוברת ובעלי אתרים רבים פונים לחברות SEO במטרה להגדיל את החשיפה שלהם ברשת, להגדיל את מעגל הגולשים ובסופו של דבר להגדיל את רווחי העסק. עם זאת, בשל ריבוי השחקנים בזירת ה- SEO, מדובר בתחום פרוץ למדי, המתאפיין בפערי מחירים משמעותיים ובסוגי שירותים שונים ומגוונים. מחירון קידום אתרים זה משהו שמפרסמות כל חברות SEO, אך קיימים הבדלים משמעותיים בין חברה לחברה. למעשה, מחירון קידום אתרים הוא הדרך לבדוק מה בדיוק מציעה לכם חברת SEO: איזה שירותים, לאיזו תקופה, איזה תוספות וכן הלאה.

מהו קידום אתרים ברשת האינטרנט ?

קיימים שני סוגים עיקריים של קידום אתרים באינטרנט: קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני. את שני הקידומים הללו מציעות ללקוחותיהן כל חברות ה- SEO. קידום ממומן בגוגל מבוסס על רכישת פרסומים לפרק זמן מסוים או לכמות ההופעות בדפי האינטרנט השונים, עבורם משלמים כסף לגוגל.

קידום אורגני לעומת זאת לא מצריך תשלום לגוגל אלא לחברות SEO במטרה שיבנו עבור האתר מערך קידום מתאים. הכוונה היא לתהליך שיכלול מספר שלבים: בניית אתר עם קודים נכונים, מחקר מילות מפתח, שיבוץ המילים בדפים, כתיבת תוכן איכותי ומקורי, החלפת קישורים וכן הלאה.
מחירון קידום אתרים
קידום אתרים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

קידום אתרים ברשת הוא הפתרון הטוב ביותר לכל בית עסק המעוניין להצליח בעולם העסקים התחרותי והדינמי של היום. קידום אתרים מציע לבעלי העסקים מטריה רחבה של שירותים וכלים, המתאימים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, מפני שחברות ענק כמו שטראוס, קוקה קולה או קסטרו לא זקוקות לביצוע קידום אתרים בגוגל והגולשים שיחפשו אותם יקישו את שם המותג.

כשמדובר בעסק קטן או נותן שירותים קטנים: "ניקוי שטיחים", "ביטוח חיים", "בייבי סיטר", חייבים לדאוג שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש. אחרת פשוט הגולשים לא ידעו על קיומכם. 

ממה מורכב מחירון קידום אתרים ברשת ?

מחירון קידום אתרים ברשת הוא למעשה פירוט של שירותים המציעה חברת SEO  ללקוחותיה. מחירון קידום אתרים יכול להתחיל מ- 700 שקל ועד 7,000 שקל. הדבר תלוי בחברה עצמה, האם היא חברה חדשה או ותיקה ותלוי במטרה שתרצו להשיג: להיות בשלישיה הפותחת בדף החיפוש תוך פרק זמן של חודש ימים בלבד או להיות בעשירייה הפותחת תוך פרק זמן של חצי שנה.

על כן, בהתאם לתקציב העומד לרשותו של בעל העסק ולמטרותיו, בונות חברות SEO מערך קידום רלוונטי הכולל אלמנטים אלה ואחרים.

יום שישי, 10 בפברואר 2012

האח הגדול 5



רוצים להיכנס לבית האח הגדול בעונה הבאה, החמישית במספרה? כדאי שתזדרזו – ההרשמה לתוכנית האח הגדול 5 בעיצומה! כן, במקביל לשידורי העונה הרביעית, שללא ספק מצטיירת כעונה המרתקת והבלתי צפויה מכולן, המבטיחה בעוד חודשיים להוציא מכתליה את הזוכה המאושר החדש שיהיה לא פחות מוכשר מאלירז שדה ולא פחות מתוקשר משיפרה קורנפלד, רבבות כבר נוהרים אל משרדי קשת.

למרות שבשלב הראשון מה שנדרש מהמעוניינים להשתתף בתוכנית זה להיכנס לאתר מקו ולהשאיר שם פרטיים אישיים. כל אחד יכול להתקבל לתוכנית, בכל גיל ושלב בחיים (לפני החתונה, אחרי הגירושים, אחרי עלייה לארץ וכו'). העיקר לדעת בוודאות כי יש לכם מה להציע לאומה והעונה הבאה תהיה משעממת בלי נוכחותכם.

האח הגדול 5 – בגלל הדיירים 

הסיבות בגללן אנשים רוצים להיכנס לבית האח הגדול הן רבות ומגוונות, אבל הרצון לפגוש אנשים חדשים שבחיי היום יום (באזרחות כמו שאומרים דיירי הבית) לא היו נפגשים לעולם – היא הסיבה הבולטת מכולן. זו הזדמנות נפלאה להכיר אנשים מעולמות אחרים, ללמוד מהם דברים חדשים וללמוד לעמוד על שלך תוך דינאמיקה קבוצתית מורכבת מאוד.

בעונה הנוכחית, למשל, לקוטי יצא לפגוש את ערן ולערן את קוטי – הם שני עולמות שונים ומנוגדים אך הדבר ללא ספק גורם להם רק להתחזק וללמוד. גם סופי, שהצטיירה כאדם פסימי אך פגשה דמות אופטימית כמו יוסי, רכשה תכונה מאוד חשובה בחיים.

האח הגדול 5 – בגלל הרייטינג

הרייטינג של האח הגדול, גם הוא סיבה די נפוצה ולמען האמת מוצדקת להיכנס לבית למשך שלושה חודשים. רק באירוע הפתיחה של העונה הרביעית של האח הגדול צפו 530 אלף צופים והפיק של התוכנית הציג רייטינג של 50%. רק לשם ההשוואה, התוכנית של גיא פינס בערוץ 10 זוכה לרייטינג של 8.9% והמהדורה המרכזית עם יונית לוי בערוץ 2 מקבלת רק 30%. משמעות הדבר כי הרייטינג של האח הגדול הוא מטורף ומעניק למשתתפי התוכנית חשיפה עליה כולם יכולים רק לחלום.

האח הגדול 5


האח הגדול 5 – בגלל הפרסום 

לכל המעוניינים להשתתף בתוכנית האח הגדול 5 ככל הנראה מצפה פרסום אדיר. הפרסום הזה יכול להיות לצורכי קידום עסקים פרטיים של המשתתפים ויכול להיות לצורך פרסום עצמי. פרידה הכט ופותנה ג'אבר, למשל, קידמו את העסקים שלהן בתחום המסעדנות ואלירז שדה קידם את כישרון ההנחיה שלו, בזכותו הוא נכנס לרשימת המנחים המבוקשים בערוץ 2 ובערוץ 24. ליהיא גרינר קיבלה קמפיין לסנסאפיל, עתי שולברג קיבל קמפיין להוניגמן. אפילו זיוה כהן מהעונה הנוכחית קיבלה כבר הזמנה להצטרף לקמפיין למאבק בתאונות הדרכים.



כוכב נולד 10



כוכב נולד מתחילה את האודישנים לקראת העונה העשירית שלה. קשה להאמין שמאז שנינט שרה את "ים של דמעות" כבר עברו 10 שנים. כוכב נולד שינתה את פני המוזיקה הישראלית. עד שכוכב נולד עלתה לשידור, רבים מבני הנוער כלל לא הכירו שירים ישראלים רבים, שהיו לנכסי צאן ברזל של המוזיקה הישראלית לדורותיה. 

התכנית כוכב נולד 10 וקודמותיה חשפו אותנו למוזיקה הישראלית, לשירים שכבר שכחנו שקיימים והצליחה לגרום לאלפי בני נוער לזמזמם שירים של אריק לביא, יהורם גאון ועוד. בעניין זה מדובר באיליה וקוץ בה, מצד אחד אין ספק שהמוזיקה הישראלית קיבלה חשיפה עצומה, שהצליחה להגיע לקהל עצום של בני נוער אולם מצד שני ספק רב אם בני הנוער יודעים מי באמת ביצע את השיר המקורי.

כוכב נולד 10- ביצת הזהב של קשת

כוכב נולד 10 נחשבת במשך 10 שנות קיומה לביצת הזהב של קשת. מדובר על פצצת רייטינג שלא זו בלבד שיוצרת רייטינג מפלצתי לתוכנית שלה גם מקדמת את התוכנית שמתחילה אחריה ונותנת לה קרש קפיצה עצום. עצם זה שהקהל יודע שהוא זה שיכול לשלוט בתחרות ולחרוץ גורלות, מי יישאר ומי יודח יוצר שיעורי הצבעה עצומים! 

בעונה הקודמת הייתה בעיה עם אחת המתמודדות, שאבא שלה ניסה להטות את ההצבעה לטובתה. ניתן לראות שיותר ויותר הורים לוקחים את התחרות ממש באופן אישי. ממש כמו שהורים של כדורגלנים מתערבים בחיים שלהם ולא פעם גורמים להם נזק כך גם בכוכב נולד. כל הורה רוצה לראות את הבן שלו  מגיע לשלבים המכריעים של התחרות ולפעמים מרוב רצון לעזור הם פשוט הורסים.

כוכב נולד 10 – צביקה הדר והשופטים

צביקה הדר שולט ביד רמה כבר 10 שנים בתפקיד המנחה של כוכב נולד בכל העונות. לצידו ישנם ארבעה שופטים, שמגיעים מתחום המוזיקה ואמורים להיות הקול המקצועי והביקורתי של כוכב. בדרך כלל אחד מהשופטים יהיה השוטר הרע (גל אוחובסקי/יאיר ניצני) זה שייתן למתמודדים בראש ולא יפחד לבקר ולקטול כשצריך ושאר השופטים יהיו עם קצת יותר חמלה.

כוכב נולד 10


צביקה הדר מנווט את התוכנית ביד רמה, הוא מכתיב את הטון והסחבקיות שלו יוצרת קירבה אל המתמודדים. כשהוא מבשר על הדחתו של אחד המתמודדים נראה כאילו באמת קשה לו להיפרד ממנו. "העממיות" של צביקה הדר מעניקה לתוכנית נופך משפחתי משהו, כאילו כל קבוצת המתמודדים הם משפחה אחת גדולה שהאבא שלה הוא צביקה הדר, מה שיוצר הזדהות של הקהל ורצון להשפיע ולסמס, גם בתכנית הבאה של כוכב נולד 10.


אקס פקטור



אחרי ארבע חודשי שידור חי (ברובו) ושני ערבי גמר מתוחים, רווים בדרמות סוחטות דמעות, כוכבים אורחים נוצצים והמתמודדים המתרגשים, הסתיימה לה בחודש דצמבר העונה הראשונה של אקס פקטור האמריקנית.

בערב הגמר של אקס פקטור הופיעה שורה ארוכה של זמרים מפורסמים: אלניס מוריסט, אבריל לאבין, 50 סנט, סטיבי וונדר ואיך לא גם ג'סטין ביבר. יש כאלה שיגידו כי מדובר ביהלום שבכתר בלוח השידורים החדש של רשת – FOX ויש כאלה הרואים בה עוד תוכנית ריאליטי לכישרונות צעירים בתחום המוזיקה. כך או כך, בתוכנית אקס פקטור צפו למעלה מ- 21 מיליון איש, מה שגרם לבעלי הרשת להזמין מסיימון קאוול, גאון הריאליטי העומד מאחורי אקס פקטור, עונה שנייה. אך לפני שהעונה השנייה עולה לאוויר, הנה כמה שערוריות שנחרטו בזיכרוננו מהתוכנית.

אחות של קיילי מינוג בוכה

אחד השיאים בתוכנית אקס פקטור היו הדמעות של דני מינוג, אחותה של קיילי מינוג ושופטת בתוכנית. היא לקחה קשה את ההערה של הקולגה שלה לואיס וולש שהאשים אותה בגניבת שיר שהוא הלחין. בשידור חי מינוג האחות פרצה בבכי ובברייק הפרסומות היא רצה אל מאחורי הקלעים כאשר השופטת שריל קול רצה אחריה. התקרית הסתיימה כשסיימון קאוול דרש מוולש להתנצל בפניה ומינוג קיבלה את התנצלותו.

תוכנת האוטו-טיון ששיפצה קולות

למרות שהתוכנית אקס פקטור היא תוכנית ריאליטי ששודרה בשידור חי, מפיקי התוכנית הודו כי השתמשו בתוכנת מחשב אוטו-טיון. זו תוכנה נפלאה וערמומית, ביכולתה לשפץ את קולות המתמודדים. אולי כדי שחס וחלילה לא לחשוף את הצופים לכישרונות הטבעיים של המתמודדים. 

אקס פקטור


ההפקה טענה כי השתמשה בתוכנה אך ורק בתוכניות שהוקלטו מראש. אגב, עד העונה האחרונה באמריקה איידול גם שם השתמשו בתוכנית אוטו-טיון כדי שהמצביעים לא יתלבטו בין הזייפנים ויסמסו להם את קולם.

הדייט עם דניס ריצ'ארדס

הדייט עם השחקנית ההוליוודית דניס ריצ'רדס, עליו סיפר בלהט סיימון קאוול לכל כלי התקשורת האפשריים, כנראה שהתרחש אך ורק בפנטזיה העשירה של המנטור. ריצ'ארדס הכחישה את כל העניין וטענה כי הכל הומצא לצורכי קידום התוכנית של קאוול. סיימון סיפר שהם יצאו לדייט בשידוך שנעשה על ידי מכרים: "היא חמודה מאוד" כך הוא אפילו תיאור את המפגש. מנגד, ריצ'רדס סיפרה כי פגשה אותו רק פעם אחת בלבד בארוחת ערב עם קבוצת חברים אחרים. "האם הוא חושב שזה היה דייט?".

יום ראשון, 5 בפברואר 2012

שולחנות מחשב מזכוכית

המחשב הפך לחלק עיקרי משגרת יומנו, בין אם זה בעבודה, בבית או בכל מקום אחר. לפיכך, ישנה חשיבות למיקומו בחדר ולא פחות מזה לצורה בה ממוקם בחלל החדר. אחד מבין השדרוגים הרבים אותם לכל מחשב מתבטא במגוון העיצובים של שולחנות מחשב. עיצוב כמו שולחן מחשב מזכוכית, לא עוד שולחן מעץ או פורמייקה אלא מזכוכית.

שולחן מחשב מזכוכית כהה – פונקציונאלי

שולחנות מחשב מזכוכית משמשים אותנו בצורה טובה ביותר. מבחינה פונקציונאלית הם עמידים יותר מאשר שולחנות העץ. לחלק האסתטי עוד נגיע בהמשך, אבל מבחינת העמידות, ניתן לומר ששולחנות מחשב מזכוכית עומדים בקנה אחד עם הסטנדרט הגבוה.

שולחנות מחשב – ריהוט יפה למשרד

שולחנות מחשב מזכוכית, מאפשרים לכם לגוון את הריהוט בחלל החדר. במקום שולחן מחשב רגיל מעץ, אתם יכולים להתחדש בשולחן זכוכית שיוסיף לחלל החדר את ההיי-טקיות הנדרשת. היתרון הגדול עם שולחנות מחשב מזכוכית הוא שמדובר בריהוט פונקציונאלי, ולמה הכוונה? רוב הפעמים כאשר נרצה לרהט את חלל החדר נקנה רהיט מיוחד בשביל זה, שולחן מחשב מזכוכית, ממש כמו מסך הפלזמה הנתלה על הקיר מייצגים ריהוט מדור חדש.

ריהוט זה יהיה פונקציונאלי: לכתוב במחשב או לראות טלוויזיה ובאותה נשימה תוספת לחלל החדר. דמיינו לעצמכם דירה בה גם ישנו מסך פלזמה שתלוי על הקיר וגם יש שולחן מחשב מזכוכית. הרי ללא ספק מדובר בשדרוג מוחלט של חלל החדר.

שולחנות מחשב מזכוכית – איפה לחפש ?

ברגע שהחלטתם שאתם רוצים לשנות את שולחן המחשב הסטנדרטי ולרכוש שולחן מחשב מזכוכית עליכם לעשות סקר שוק.  כמובן שעליכם לקחת מידות של חלל החדר הריק כך ששולחן המחשב מזכוכית ישב בדיוק היכן שאתם מתכננים. 


שולחנות מחשב



דמיינו לעצמכם שולחן מחשב מזכוכית כאשר יש לו דלתות הנראות ממש  כמו ויטרינה יפהפה. ישנם כל מיני סוגים של שולחנות מחשב מזכוכית, ולכן  מומלץ לחפש במספר חנויות על מנת לבחור את הדגם שמתאים לכם ביותר. קיימים דגמים צרים, נמוכים, גבוהים, רחבים, עם מדפים, וכו' על פי צורך ודרישה.

שולחנות מחשב מזכוכית – הדבר הבא!

אם בעבר המחשבה ששולחן המחשב שלנו יהיה עושי זכוכית נראתה לנו כמו משהו דמיוני הרי שהוכח כבר שהמציאות עולה על כל דמיון. שולחנות מחשב מזכוכית משדרגים את חלל החדר ומוסיפים לו אטרקטיביות. במיוחד אמורים הדברים לגבי שולחן מחשב בחדר העבודה במשרד בו מארחים פגישות עסקיות.

יום שני, 23 בינואר 2012

קידום אתרים בגוגל



קידום אתרים בגוגל נחשב לאחד המקצועות שהביאה איתה פריחת האינטרנט. כל חברה שרוצה ליצור חשיפה גדולה יותר של העסק שלה, צריכה לעבוד עם מקדם אתרים בגוגל על מנת שהוא יביא אותה למקומות הגבוהים ביותר במנועי החיפוש. 

גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול ביותר באינטרנט ולמעשה ניתן לומר שמי שלא שם לא קיים. מה החשיבות הגדולה להיות במקום הראשון במנוע החיפוש של גוגל? האם זה יכול להביא לכם לקוחות חדשים? מה החשיבות של קידום אתרים יעיל?

קידום אתרים בגוגל – להיות בדפים הראשונים

קידום אתרים בגוגל

בואו ניקח דוגמה, יש לכם סתימה במקלחת ואתם חייבים להזעיק אינסטלטור. אם בעבר היינו פותחים דפי זהב ומחפשים אינסטלטור מהרשימה הרי שכיום מה שנעשה זה ניכנס לגוגל ונחפש אינסטלטור בעיר המגורים, נניח אינסטלטור ת"א. רוב הסיכויים תבחרו את האינסטלאטור הראשון או השני שיופיעו לכם בדף הראשון. ככה זה עובד, מי שנמצא במקומות הראשונים בגוגל נחשף לעשרות לקוחות פוטנציאלים מידי יום.


הגולש עושה הקש בראשו שאומר, שאם האינסטלאטור מדורג במקום הראשון בגוגל הוא בהכרח גם האינסטלאטור הטוב ביותר. מה שהוא לא יודע זאת עובדה אחת פשוטה: הסיבה היחידה שאותו אינסטלטור נמצא במקום כל כך גבוה במנוע החיפוש היא בגלל שחברת קידום האתר שלו עושה עבודה מעולה לצורך קידום אתרים בגוגל. לכן, חשוב מאוד לבחור חברה לקידום אתרים שתעשה עבורכם עבודה טובה.

קידום אתרים בגוגל – קידום ממומן

אתם מכירים את המודעות האלה בצד של גוגל, אלו הן מודעות הקידום הממומן. הן מופיעות בצדדים וגם למעלה, במעלה העמוד. העיקרון פשוט: חברת קידום אתרים מאתרת את מילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם ומנסחת מודעה המציעה את שירותכם.

אורכה של המודעה הינו מספר שורות קטן, שמטרתו לעודד אתכם ללחוץ עליה וליצור קשר עם בעל העסק. למעשה כל לחיצה כזו שווה כסף, אם הקצבתם לעצמכם 500 ₪ בחודש לקידום ממומן וכל קליק עולה 5 ₪ הרי שיש לכם 100 קליקים בחודש, הווה אומר: ניתן ללחוץ על המודעה שלכם עד 100 פעמים בחודש. מקדם האתרים יכול "לשחק" עם המודעה שלכם ולהעלות אותה ולהוריד כרצונו.

שימוש בנתונים סטטיסטיים

מקדם טוב משתמש בנתונים סטטיסטיים על מנת לתזמן את העלאת המודעה עם שעות החיפוש המאסיביים ביותר לשירות אותו אתם מציעים, כך שיהיה סיכוי גדול יותר שילחצו על המודעה שלכם. מעבר לכך על המודעה להיות מנוסחת בצורה שיווקית ומוכרת!

רבים ממקדמי האתרים נעזרים בשירותיהם של קופירייטרים מקצועיים, על מנת לחדד את המסר וליצור מודעה אטרקטיבית יותר.