יום שני, 23 בינואר 2012

קידום אתרים בגוגל



קידום אתרים בגוגל נחשב לאחד המקצועות שהביאה איתה פריחת האינטרנט. כל חברה שרוצה ליצור חשיפה גדולה יותר של העסק שלה, צריכה לעבוד עם מקדם אתרים בגוגל על מנת שהוא יביא אותה למקומות הגבוהים ביותר במנועי החיפוש. 

גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול ביותר באינטרנט ולמעשה ניתן לומר שמי שלא שם לא קיים. מה החשיבות הגדולה להיות במקום הראשון במנוע החיפוש של גוגל? האם זה יכול להביא לכם לקוחות חדשים? מה החשיבות של קידום אתרים יעיל?

קידום אתרים בגוגל – להיות בדפים הראשונים

קידום אתרים בגוגל

בואו ניקח דוגמה, יש לכם סתימה במקלחת ואתם חייבים להזעיק אינסטלטור. אם בעבר היינו פותחים דפי זהב ומחפשים אינסטלטור מהרשימה הרי שכיום מה שנעשה זה ניכנס לגוגל ונחפש אינסטלטור בעיר המגורים, נניח אינסטלטור ת"א. רוב הסיכויים תבחרו את האינסטלאטור הראשון או השני שיופיעו לכם בדף הראשון. ככה זה עובד, מי שנמצא במקומות הראשונים בגוגל נחשף לעשרות לקוחות פוטנציאלים מידי יום.


הגולש עושה הקש בראשו שאומר, שאם האינסטלאטור מדורג במקום הראשון בגוגל הוא בהכרח גם האינסטלאטור הטוב ביותר. מה שהוא לא יודע זאת עובדה אחת פשוטה: הסיבה היחידה שאותו אינסטלטור נמצא במקום כל כך גבוה במנוע החיפוש היא בגלל שחברת קידום האתר שלו עושה עבודה מעולה לצורך קידום אתרים בגוגל. לכן, חשוב מאוד לבחור חברה לקידום אתרים שתעשה עבורכם עבודה טובה.

קידום אתרים בגוגל – קידום ממומן

אתם מכירים את המודעות האלה בצד של גוגל, אלו הן מודעות הקידום הממומן. הן מופיעות בצדדים וגם למעלה, במעלה העמוד. העיקרון פשוט: חברת קידום אתרים מאתרת את מילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם ומנסחת מודעה המציעה את שירותכם.

אורכה של המודעה הינו מספר שורות קטן, שמטרתו לעודד אתכם ללחוץ עליה וליצור קשר עם בעל העסק. למעשה כל לחיצה כזו שווה כסף, אם הקצבתם לעצמכם 500 ₪ בחודש לקידום ממומן וכל קליק עולה 5 ₪ הרי שיש לכם 100 קליקים בחודש, הווה אומר: ניתן ללחוץ על המודעה שלכם עד 100 פעמים בחודש. מקדם האתרים יכול "לשחק" עם המודעה שלכם ולהעלות אותה ולהוריד כרצונו.

שימוש בנתונים סטטיסטיים

מקדם טוב משתמש בנתונים סטטיסטיים על מנת לתזמן את העלאת המודעה עם שעות החיפוש המאסיביים ביותר לשירות אותו אתם מציעים, כך שיהיה סיכוי גדול יותר שילחצו על המודעה שלכם. מעבר לכך על המודעה להיות מנוסחת בצורה שיווקית ומוכרת!

רבים ממקדמי האתרים נעזרים בשירותיהם של קופירייטרים מקצועיים, על מנת לחדד את המסר וליצור מודעה אטרקטיבית יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה