יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

שולחנות משחק לאירועים


כל מי שמארגן אירוע, בן אם זו חתונה, בר או בת מצווה, אירוע צדקה או מפגש חברים, חושב לאורך כל הדרך על קהל המוזמנים. המקום אליו יוזמנו האנשים מחושב לפי מרחק, המוזיקה שתתנגן נבנית לפי המוזיקה שרוב הקהל אוהב, וכמובן שערבה לאוזן המארחים. בעיקר חושב מארגן האירוע על האווירה שתהיה במקום - האם יהיה כיף, האם לא יהיה משעמם, איך הקהל יתמזג אלו עם אלו? 

ניתן למלא את זמנם של האורחים עם "משהו" שהם לא ראו בעבר באירועים, או ראו רק פעמים ספורות. לא תמיד כל הנוכחים מכירים אחד את השני, כך שלא תמיד הזמן מנוצל לשיחות חולין, אלא דווקא לבחינת האנשים. אחד הפתרונות היותר טובים למילוי הזמן הוא שולחנות משחק לאירועים.

מה בתפריט?

מגוון שולחנות משחק לאירועים הוא עצום. לאירועים גדולים ניתן להזמין שולחן סנוקר, שלא יחסום את כל המקום ויהווה תוספת נעימה לאווירה. תמיד יהיו אנשים שירצו לשחק בו, בדרך כלל שאלו שרוצים להרגיש עדיין צעירים..

לאירוע מצומצם יותר ניתן להזמין שולחן כדורגל, גברים תמיד נהנים להראות שליטה בשולחן הזה. שולחנות של פוקר, בלאק ג'ק, רולטה, כדורגל, פינג פונג ועוד ועוד. יחד עם שולחנות המשחק לאירועים ניתן להזמין מפעיל במידת הצורך, או להפעיל בעצמכם. 

שולחנות משחק לאירועים


האירוע שלכם ידובר ולא יישכח גם בזכות שולחנות המשחק, בעיקר אירוע כמו בר או בת מצווה, שנוכחים בו ילדים בגילאים מתאימים לשולחנות משחק מסוימים ולא ישתעממו באירוע. הם ייהנו מהמשחק, יחד עם בנכם או בתכם שיהיו גאים בהוריהם על שהביאו את שולחנות המשחק.

שולחנות משחק ממוחשבים

תקופתנו הממוחשבת והאלקטרונית מביאה איתה שולחנות של משחק לאירועים המציעים משחקי מחשב או משחקים אלקטרוניים ממוחשבים. למשל ה- נינטנדו WII, שיש בו אפשרויות של משחקי ספורט כמו טניס ופינג פונג.

סוף מעשה במחשבה

לפני בחירת שולחן המשחק יש להתאים אותו לסוג האירוע. בר או בת מצווה יזמינו איתם שולחנות של משחקי נוער, למסיבת רווקים אפשר יהיה להזמין את שולחן הטקסס הולדם פוקר, לאירועי חתונות יכול להתאים שולחן סנוקר וכו'. 



שולחנות משחק לאירועים יכולים להפוך אירוע סטנדרטי לאירוע מעניין יותר. חשיבה קצת מעבר לקופסא ואטרקציה שמוזמני האירוע ידברו עליה עוד אחרי שהאירוע יסתיים. האינטרנט מציע מגוון רחב של חברות המייבאות את שולחנות המשחק, והמחירים נעים בין 1000 שקלים ל- 2500 שקלים. הסכום תלוי במספר השולחנות, תלוי בסוג השולחנות, במרחק האירוע ובחברה ממנה מזמינים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה