יום שלישי, 19 בפברואר 2013

מיסטיקנים און ליין



מה זה עין הרע?

עין הרע נגרמת על ידי צרות עין של אנשים וקנאה - מכאן נובע השם. מי שמאמין בעין הרע יודע, שכל דבר רע שקרא בדרכו, כל מכשול, כל מחסום וכל קושי נגרם מעין רעה של אנשים. אנשים מקנאים כשאנשים אחרים מתרברבים ומשוויצים במה שיש להם. הקבלה היהודית, המיסטיקה המערבית, וגם המיסטיקה המזרחית, כולן קובעות שעין הרע היא כוח חזק ואפל שיש לו חשיבות גדולה והשפעה רבה על כל אחד מאיתנו. לכן, כדאי לכל אחד להיות צנוע, להסתפק במועט ולשמור לעצמו את ההצלחות שלו. יש כל מיני צורות של עין רעה ומאגיה בתחום, יש המון דרכים להסיר ולבטל אותם. 



איך יודעים שיש עליי עין רעה?

אתם מרגישים שמזיקים לכם? את מרגישים תקועים בתחום מסויים בחיים שלכם? אתם מרגישים מכשולים? קשיים? כנראה שיש עליכם עין הרע. את הבדיקה לנוכחות עין רעה יש לעשות רק כשמרגישים בקשיים כאלה. את האבחנה לגבי העין הרע צריך לעשות רק מומחה להסרת עין הרע וכך גם את תהליך ההסרה של העין הרעה. בפורטל מיסטיקנים און ליין תמצאו מומחים בתחום שיעזרו לכם, יסירו מכם את עין הרע, יעזרו לכם להפטר מאנרגיות שליליות ויענו לכם בשמחה על כל שאלה.


איך אפשר להשתחרר מעין רעה?

השחרור מעין הרע הוא תהליך ארוך שעורך המומחה להסרת העין רעה, וגם תהליך שכל אחד עובר עם עצמו עד למחיקת העין הרעה מחייו. עין רעה מקורה בשילוב שבין מספר גורמים: מחשבה רעה, חמדנות, יהרות, ראוותנות, מילים רעות ומבט ערום על פני הדברים. ההשלכות של כל הגורמים האלה מביאים להטלת עין הרע על מישהו. יש שיטות שונות לשחרור מעין רעה, לפי הקבלה, חמסה, ברכות, קלף המזוזה, תפילות, מתקשרים רוחניים, כישוף שמרחיק מזיקים, שום, קמעות עם עין כחולה, ומיסטיקה לבנה. בפורטל מיסטיקנים און ליין תמצאו מומחים בהסרת עין הרע, שיתאימו באופן אישי לכל מתקשר את שיטת הטיפול הנכונה ביותר עבורו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה