יום שבת, 6 ביולי 2013

ניידת טיפול שיניים



ניידת טיפול שיניים פועלת עבור מוסדות
טיפול שיניים הוא מצרך חשוב מאד עבור כל אדם ואדם וכמעט בגל גיל. החשיבות של שיניים בריאות ותקינות היא רבה מאד, ויש להקפיד על קבלת הטיפולים הנדרשים לכל אחד במידת הצורך כמובן ובהתאם למצב השיניים שלו. כיום, בקרב מוסדות שונים אשר באים לטפל באוכלוסיות שונות, עולה המודעות לנושא של הזמנה של ניידת טיפול שיניים. מדובר על שירות ייחודי ביותר - צוות מקצועי של רופאי שיניים ושינניות מגיעים עד למקום של המטופל, וזאת במקום שהמטופל יגיע למרפאה. הניידת עצמה מציעה את כל השירותים והטיפולים שניתנים במרפאה, כולל גם טיפולים מורכבים במיוחד. אז למי הטיפול יכול להתאים?

מוסדות שמטפילם בגיל הזהב
בראש ובראשונה, ניידת טיפול שיניים יכולה להתאים למוסדות אשר בהם מתגוררת אוכלוסיה השייכת לגיל הזהב. בין אם מדובר על דיור מוגן ובין אם מדובר על בית אבות סיעודי - הניידת תוכל להגיע עד לפתחו של המוסד, ולטפל במי שצריך. חשוב לציין כי הציוד של ניידת טיפול שיניים מאפשר לטפל באנשים גם כאשר הם מרותקים לכסא גלגלים ולא ניתן להעבירם לכסא הטיפולים. במידת הצורך, הטיפול גם יכול להינתן כשהמטופל נמצא במצב של שכיבה.
  
טיפולים במוסדות נוספים
ניתן להזמין ניידת טיפול שיניים גם למוסדות אשר מספקים שירות לאנשים עם נכות פיזית, או אנשים עם נכות נפשית. כך ישנם הוסטלים לפגועי נפש אשר יכולים להזעיק ניידת טיפול שיניים במידה ואחד מהדיירים זקוק לטיפול דחוף - שכן לעתים הוצאת אדם פגוע נפש מהמסגרת התומכת שלו עלולה להיות קשה מאד עבורו, ובפרט אם מדובר על מצב שבו הוא גם חש כאב חד באזור הפה.

ומהן העלויות של הניידת?
ככלל, העלויות של הזמנת ניידת טיפול שיניים והטיפולים שניתנים הם כמובן יקרים יותר מטיפול רגיל במרפאה, וזאת בשל השירות המיוחד. עם זאת, חשוב להבין שיש רגישות רבה לעובדה שמדובר על אוכלוסיה חלשה. לכן, ניתן לשלם גם מספר גבוה מאד של תשלומים חודשיים, וכן אפשרויות שונות לתשלום דרך כרטיסי אשראי, מזומן והפקת שיקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה