יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

קופת חולים כללית זימון תורים




חברי קופת חולים כללית יודעים כי מידי פעם עליהם לפנות אל מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית. אין זה משנה אם ברצון חברי הקופה להזמין תור לרופא המשפחה, רופא מומחה כמו רופא עור או טיפול מיוחד, עליהם לפנות אל קופת חולים כללית ושם יקבלו את השירות הנדרש להם ואת התאריך המדויק לתור המיועד.

מכל מקום
לחברת קופת חולים כללית זימון תורים המאפשר לחברי הקופה לקבל מענה בכל אמצעי ובכל מקום. אין זה משנה אם אתם בבית או לא, תוכלו להתקשר למוקד הקופה לתאם תור או לחילופין לגלוש באתר האינטרנט ולהזמין תור ללא סיסמה. כמובן, כל מי שבוחר להגיע לקופה ימצא נציגים שישמחו לעזור לו במידה ויחליט בכך.

להגיע עם תור
ישנו יתרון גדול להגיע לקופה עם תור מראש. כמובן, לא תמיד ניתן לדעת כי תצטרכו תור ולעיתים יש מקרים דחופים. אך אם כולם יגיעו לרופא או לבדיקה ללא תור, כולם יחכו הרבה יותר זמן ועלול להיות בלאגן גדול שמוביל לאי נוחות לכולם. על מנת לקבל תור כל שיש לעשות הוא לפנות אל מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית בכל אחד מהאמצעים שמעמידה הקופה לרשות החברים בה.


להגיע ללא תור
ישנם מקרים דחופים כמו שבירת רגל לדוגמה, בהם אין כל תכנון להגיע לרופא ועדיין יש צורך להגיע אליו, גם בלי תור. במקרה כזה ניתן להתקשר אל מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית ולבקש את עזרתם כדי לדעת האם הרופא מקבל ובאלו שעות וכמו כן אפשר להתקשר למרפאה עצמה בה מקבל הרופא ולהודיע על כוונתכם להגיע. בקופה יעשו כל שניתן כדי לתת את השירות הטוב ביותר מבלי להפריע למטופלים שהגיעו עם תור.

תגובה 1:

  1. אני כבר תקופה ארוכה עם ביטוח בריאות פרטי, אבל הפוסט הזה גרם לי להיזכר בתקופות של קופת חולים. ההמתנה לכל תור היא בלתי נסבלת.

    השבמחק