יום רביעי, 16 בינואר 2019

ניקיון אחרי שיפוץ


כדי להיכנס לבית חדש באמת
ניקיון אחרי שיפוץ חשוב מאוד בעיקר בשביל ההרגשה שלכם. אפשר לדבר עד מחר על הלכלוך שיכול להתקשות ועל ההזדמנות הנהדרת לנקות את הבית ביסודיות, ועליהם באמת נרחיב בהמשך, אם כי ההרגשה היא מה שבאמת חשוב. מי שמשפץ את הבית שלו כנראה מצפה לראות אותו הרבה יותר מרהיב לאחר מכן. עם זאת, אחרי שצוות השיפוצים יסיים את עבדותו תבינו שהבית שלכם נראה כמו עיי חורבות הרי יש אבק בכל מקום ואולי אפילו פסולת בנייה. לכן חשוב לקבוע ניקיון אחרי שיפוץ כבר כאשר את מתכננים את השיפוצים, גם כדי שזה לא יקרה וגם כדי שתבינו מה העלויות הכוללות.
כי זו הזדמנות טובה לנקות
אז כמו שכבר כתבנו לעיל, אחרי שיפוצים זו הזדמנות טובה להעניק לבית ניקיון יסודי. אמנם שירותי ניקיון לא תמיד יהיו כל כך זולים ובטח לא ניקיון אחרי שיפוץ אך בסופו של דבר הניקיון אחרי השיפוצים יהיה הרבה יותר פשוט. גם ככה אין רהיטים או פריטים כלשהם באזור שבו נערך השיפוץ כך שאתם יכולים לבצע פעולות ניקיון הרבה יותר מורכבות. למשל, אפשר גם לבצע פוליש לרצפה או ליטוש מרצפות, שאיבת אבק יסודית יותר וכן הלאה.


כי אם תתעכבו הניקיון יהיה קשה
אם תתעכבו אחרי השיפוצים הניקיון יהיה הרבה יותר קשה. כתוצאה מכך הוא גם יהיה הרבה יותר ארוך וכך גם יותר יקר. למה זה יהיה ככה? כתמי בטון, כתמי צבע, אבק שמתפזר בבית, כל אלו יחריבו את איכות החיים שלכם. בסופו של דבר ניקיון אחרי שיפוץ חייבלהיות מהיר כדי שיהיה יעיל ולכן שוב אנו ממליצים לכם לבחור את חברת הניקיון מבעוד מועד, עוד לפני תחילת השיפוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה