יום שבת, 30 במרץ 2019

פוליש לרצפה


פוליש לרצפה היא אחת מפעולות הניקיון הכי יעילות וחשובות שיש. פוליש לרצפה יכול לעזור למגוון רחב של אנשים להסתיר שריטות, למנוע שריטות וגם להבריק את הבית. זה הזמן להכיר את היתרונות שלו לעומק.
פוליש לרצפה מכסה את השריטות
פוליש לרצפה יכולה להיות הפעולה הכי טובה שיש כיוון שהיא יכולה למלא את השריטות שיש לכם בבית. שריטות עלך הפרקט או על המרצפות יכולות להיות קטנות מאוד וכמעט לא מורגשות אך במצבים מסוימים הן יכולות להיות בולטות מאוד. במצב כזה אתם כמובן רוצים למלא אותן כדי להחזיר את המראה היפה והשלם שלהן ופוליש לרצפה היא בדיוק הפעולה שאתם צריכים לבצע. פוליש לרצפה מתבצע על ידי וקס או חומרים קריסטליים וכך ניתן למלא את השריטות ולהעלים אותן לחלוטין.
מונע שריטות חדשות על הרצפה
פולישלרצפה יכול למנוע שריטות חדשות כיוון ששכבת הווקס היא זו שתספוג אותן. למעשה שכבת הווקס מחזיקה מעמד לכמה חודשים טובים אך המחיר הנמוך של פוליש וקס מאפשר לכם לבצע אותו שוב ושוב בלי נזק כלכלי גדול. מניעת השריטות מתבצעת אפילו על ידי שכבת וקס קטנה מאוד וכאשר שכבה קריסטלית תהיה עמידה יותר אם כי יקרה יותר לאורך זמן. 


מכניס יוקרה בזכות הברק לרצפה
יש אנשים שבכלל לא יודעים שפוליש לרצפה יכול למנוע שריטות וגם לכסות שריטות קיימות והם עושים את זה רק בגלל היתרון שקל ביותר לזהות והוא הברק שהרצפה מקבלת. כאשר מורחים שכבת וקס על הרצפה, אחרי שמכונת הפוליש שייפה את השכבה הראשונה שמלאה בלכלוך, ניתן לקבל רצפה בוהקת כמו בפרסומות. הרצפה הבוהקת הזו תשדרג כל בית וכל משרד כך שאתם יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוהה במיוחד כמו שתמיד חלמתם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה