יום חמישי, 9 ביולי 2020

שירות מענה טלפוני במיקור חוץ

שירות מענה טלפוני ניתן על ידי חברות שונות בתמורה לתשלום חודשי או שנתי קבוע. כאשר בעלי עסקים משתמשים בשירות הזה, הם למעשה מקבלים אפשרות להעמיד לרשות הלקוחות שלהם מענה טלפוני מקיף, מקצועי ויעיל. לשם השוואה, האלטרנטיבות עבור השירות הן הקמת מוקד למענה טלפוני עצמאי על ידי העסק עצמו – או ויתור מוחלט על השירות הזה עבור הלקוחות.

האפשרות של הקמת שירות מענה טלפוני על ידי העסקים עצמם הרבה יותר יקרה בהשוואה למיקור חוץ. כאשר בעלי עסקים מקימים מוקד שאמור לשמש אותם לצורך קבלת שיחות נכנסות מהלקוחות, הם נדרשים למעשה לגייס את כוח האדם ולהכשיר אותו. לאחר מכן, בעלי העסקים גם מחויבים על פי חוק לשאת בהוצאות הישירות והעקיפות ולהתמודד עם דרישות העובדים. כמו כן, לא כדאי לבעלי עסקים לוותר לגמרי על מענה טלפוני עבור הלקוחות שלהם. כיום אין לעסקים הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, לכן רצוי שמלכתחילה הלקוחות יידעו שיש להם למי לפנות. בשביל שזה יקרה, הפתרון המתאים עבור רוב העסקים הוא כאמור שירות מענה טלפוני במיקור חוץ.



היתרונות של שירות מענה טלפוני במיקור חוץ
שירות מענה טלפוני במיקור חוץ מגלם בתוכו המון יתרונות. קודם כל, זה שירות שיכול להתאים גם לבעלי עסקים קטנים וגם לבעלי עסקים גדולים. כאשר מקבלים את השירות הזה, החברה שמספקת אותו היא זו שדואגת לגיוס כוח האדם ולהכשרה של העובדים. 

בנוסף, העלות של שירות מענה טלפוני היא הוצאה מוכרת שבגינה ניתן לקזז את חבות המס השנתית. לכן, אין ממש משמעות לשאלה מה היקף הפעילות של העסק המיוצג על ידי מענה טלפוני של חברה אחרת – או אפילו כמה לקוחות יש לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה