יום שישי, 11 בספטמבר 2020

כסאות בר מעוצבים

 

הבדלים בין כסאות בר מעוצבים ורגילים

בחירה נכונה של כסאות בר מחייבת התייחסות אל העיצוב והמראה שלהם. בניגוד לסוגים אחרים של כסאות שאמורים למלא תפקיד פונקציונאלי בלבד, כאן הדגש הוא על האופן שבו הכסאות משתלבים בחלל הפנים של הבית או המשרד. בשביל שהכסאות ישתלבו בחלל הפנים של הבית או המשרד ברמה גבוהה ומחמיאה, צריך לבדוק באיזה אופן הם מעוצבים. בפועל, הבדיקה מתמקדת במידת ההתאמה של כסאות בר לסוגים שונים ונפוצים של סגנונות עיצוב – כגון עיצוב מודרני, כפרי, קלאסי, אקלקטי, וינטאג' וכן הלאה.

ההבדל בין סוגים שונים של כסאות בר מעוצבים בא לידי ביטוי בעיקר בסוג חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לבנות אותם. אם למשל משתמשים בעיקר בעץ על מנת לבנות כסאות בר כאלה, סביר להניח שהעיצוב יתאים לסגנון כפרי. לעומת זאת, שימוש באלומיניום או מתכת יהפוך את כסאות הבר לכאלה שמתאימים עבור סגנון עיצוב מודרני. בין לבין, יש גם אפשרות לשלב בין חומרי גלם על מנת להשיג כסאות בר מעוצבים בסגנון אקלקטי יותר.



התאמת העיצוב לחלל הפנים

כסאות בר מעוצבים תופסים המון נוכחות ומושכים תשומת לב מהעוברים והשבים. בין אם בוחרים לשלב את כסאות הבר במסעדה, בבתי קפה, בחנות, בפינת המתנה של משרד או בבית פרטי, חשוב מאוד להתאים את העיצוב שלהם למאפיינים הקיימים בחלל הפנים. ככל שמידת ההתאמה בין העיצוב של הכסאות לבין הסגנון הקיים בחלל הפנים תהיה גבוהה יותר, כך סביר להניח שהשילוב בין הרהיטים יחמיא למראה הכללי.

הדרך להתאים את העיצוב של כסאות בר לחלל הפנים היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשאוב השראה מקטלוג רהיטים. בנוסף, אפשר לבדוק מאיזה חומרי גלם הכסאות מיוצרים ואיך זה משפיע בעיצוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה