יום ראשון, 5 בספטמבר 2021

דיאטה קטגונית תפריט

 

בבניית דיאטה קטוגנית תפריט הוא עניין חשוב

בכל סוג של דיאטה יש משמעות לתפריט שעליו מבססים את התהליך. אבל ספציפית עם דיאטה קטוגנית תפריט קובע לעיתים קרובות לא רק את סיכויי ההצלחה, אלא גם את היכולת של קהל היעד להתמיד. ללא התמדה בסוג כזה או אחר של דיאטה, אי אפשר לצפות להשיג אף סוג של תוצאה. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא לבנות את התפריט הכי מתאים בשלב כמה שיותר מוקדם. אם עושים זאת נכון, מרוויחים את הערך המוסף של דיאטה אפקטיבית בכל גיל.

בעת בניית דיאטה קטוגנית תפריט יכול להישען למשל על המלצות של חברים, קרובים ובני משפחה. בהרבה מאוד מקרים, המלצות של אנשים פרטיים שניסו בעצמם את הדיאטה הזו יכולות לעזור לקהל היעד להתמקד במאכלים רלוונטיים. אם לא מכירים אישית חברים או בני משפחה שניסו את הדיאטה, תמיד אפשר לנסות להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מתוך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.



עם מי מתייעצים לגבי דיאטה קטוגנית?

בעת בניית דיאטה קטוגנית תפריט צריך להישען גם על מידע מקצועי. במילים אחרות, לא מספיק להשתמש בהמלצות של אנשים שניסו את הדיאטה והיו מרוצים מהתוצאות שלה. לצד כל ההמלצות הללו, רצוי לגבות את התפריט עם מידע קונקרטי שמבוסס על מחקרים ועל ממצאים ברורים. בהקשר הזה, מה שבדרך כלל עושים זה לשלב בין המידע שניתן על ידי רופא המשפחה לבין המידע שנמסר על ידי דיאטנים.

בבניית דיאטה קטוגנית תפריט שמומלץ על ידי דיאטנים יהיה בדרך כלל בעל סיכויי הצלחה גבוהים. מנגד, התפקיד של רופא המשפחה הוא לכוון גברים ונשים שעוברים דיאטה כזו מבחינת מאכלים שעדיין צריכים להיות בתפריט – למרות הרצון לרדת במשקל היעד הסופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה