יום שני, 13 בדצמבר 2021

קרם שיזוף עצמי

 

מה עושים עם קרם שיזוף עצמי?

קרם שיזוף עצמי נועד על מנת להשיג גוון עור שזוף גם בלי להיות תלויים בחשיפה לשמש. בזכות היכולת של קרם שיזוף עצמי לחסוך את הצורך להיחשף אל השמש, הוא רלוונטי לכל אורך השנה. בין היתר, ניתן למשל ליישם קרם שיזוף עצמי על אזורים שונים של הגוף גם בחורף, בעונות המעבר או אפילו בשעות הערב והלילה – אם יוצאים לבילוי ורוצים לשמור על מראה שזוף ואסתטי.

יתרון אחר ולא פחות חשוב של קרם שיזוף עצמי בא לידי ביטוי במהירות של התוצאות. כאן חשוב לא רק לבדוק מה מאפיין כל סוג של קרם שיזוף עצמי, אלא תוך כמה זמן הוא אמור להראות תוצאות. החדשות הטובות הן שבכל הדגמים המובילים של קרמים מן הסוג הזה, התוצאות הן מיידיות: רק מורחים קרם שיזוף עצמי על אזורים שונים של הגוף וכבר רואים אותן בצורה ברורה.



איך מורחים קרם שיזוף עצמי?

מריחה נכונה של קרם שיזוף עצמי מתחילה במפרקים ועוברת משם לכל יתר האזורים. כמו כן, יש להקפיד על מריחה כמה שיותר אחידה של הקרם ולתת לו להיספג בגוף. אם רוצים, ניתן גם לבחור מלכתחילה קרם שיזוף עצמי עם חומרים פעילים ומינרלים ספציפיים – כמו למשל כאלה שמגבירים את הלחות הטבעית של העור, מגנים עליו מפני יובש או שומרים עליו.

קרם שיזוף עצמי ברמה גבוהה אמור להעניק מראה טבעי. עם זאת, המראה הטבעי של אנשים מסוימים לא זהה למראה הטבעי של אנשים אחרים. בין היתר, צריך להביא בחשבון את הגוון הטבעי של העור ואת האופן שבו הקרם נספג בו. לאחר מכן, מוודאים שמדובר על קרם שמתייבש מהר ומסוגל להעניק מראה שזוף אחיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה