יום שלישי, 12 באפריל 2011

טיול מאורגן לדרום אמריקה


טיול מאורגן לדרום אמריקה
לאחרונה, טיול מאורגן לדרום אמריקה הפך להיות היעד המועדף לטיול על ידי החברה הצעירים שרק השתחררו מהצבא ומוכנים נפשית וכלכלית ל"טיול הגדול אחרי הצבא". לא פלא שיבשת דרום אמריקה נבחרה כיעד מועדף, שכן זהו יעד תוסס וקצבי עם נופים עוצרי נשימה ותרבויות מרתקות. אכן, טיול מאורגן לדרום אמריקה הוא חוויה הרפתקנית בלתי נשכחת.



טיול מאורגן לדרום אמריקה - מידע על היבשת
·         יבשת דרום אמריקה, היא היבשת הרביעית בגודלה בעולם. שטחה מוערך בכ- 17,840,000 קילומטרים מרובעים.
·         יבשת זו כוללת בתוכה שלושה שטחים מרכזיים: איי פוקלנד, איי סנדוויץ' ואיי ג'ורג'יה הדרומיים.
·         המדינה הגדולה ביבשת זו, גם מבחינת השטח וגם מבחינת כמות התושבים, היא ברזיל. במדינה זו קיימים יערות גשם עצומים, המוכר שבהם הוא יער האמזונס.
·         בברזיל קיימים המון אוצרות טבע, כמו נפט, זהב ופחם. ניצולם של אוצרות אלו הפך את ברזיל למעצמה כלכלית מובילה ביבשת דרום אמריקה.
·         ברזיל מונה למעלה ממאה ושבעים מיליון תושבים.
·         עיר הבירה של ברזיל היא ברזיליה, והיא מונה כשני מיליון תושבים. העיר הגדולה ביותר בברזיל היא: סאן פאולו, המונה כתשע עשרה מיליון תושבים.



טיול מאורגן לדרום אמריקה- על התכנון ועל הביצוע
·         כשמתכננים טיול מאורגן לדרום אמריקה, יש הרבה פרטים שחשוב לקחת בחשבון. אחד הדברים החשובים ביותר בשלב התכנון הוא: תכנון  מדויק של מסלול הטיול. שכן, יבשת דרום אמריקה היא יבשת עצומה בגודלה ומלאה באתרים ובאטרקציות, וכדי להספיק לראות כמה שיותר מקומות ואתרים, כדאי מאוד לתכנן מראש את היעדים שבהם תרצו לטייל.
·         כדאי לברר אצל חברים על המלצות לאכסניות טובות ולקבוע את יעדי הטיול בהתאם למזג האוויר המומלץ לכל יעד ויעד.
·         כאשר נערכים לעשות טיול מאורגן לדרום אמריקה, חשוב מאוד לעשות את החיסונים הנדרשים למבקרים ביבשת זו. בדרום אמריקה יש הרבה סוגי מחלות וזיהומים אלימים ומסוכנים שכדאי להימנע מפניהם על מנת שתוכלו לטייל בראש שקט ובטוח.
·         טיול מאורגן לדרום אמריקה מציע חוויית טיול אדירה ומאפשר ליהנות מיופיים של הנופים המרהיבים ביבשת זו בתנאים מקסימאליים ובראש שקט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה