יום שלישי, 12 באפריל 2011

טיול מאורגן לברזיל


טיול מאורגן לברזיל

טיול מאורגן לברזיל זהו אחד הטיולים המרתקים שניתן לעשות, הן במסגרת של ירח דבש רומנטי והן במסגרת של טיול משפחתי עם ילדים. ברזיל היא המדינה הצבעונית והשמחה ביותר בדרום אמריקה, הפותחת את שעריה בפני מיליוני תיירים בשנה. היא מציעה בנוסף לנוף טבעי קסום ולנוף אנושי מיוחד, גם שלל אטרקציות תוססות כמו הביקור בעיר ריו דה ז'ניירו, השתתפות בקרנבל הברזילאי המפורסם וכמובן שיזוף על אחד מחופיה הציוריים המתפרשים לאורך האוקיינוס האטלנטי.


אומנם בשל המצב הביטחוני ההפכפך באזור, בעיקר בשל מלחמות בין ברוני הסמים ומחתרות הגרילה, מדובר במדינה שהטיול בה דורש ליווי והדרכה מקצועיים. זו הסיבה כי טיול מאורגן לברזיל יכול להעניק למטיילים הישראלים את הביטחון והידע הדרוש.


טיול מאורגן לברזיל – טבע ונופים
כשמדברים על טיול מאורגן לברזיל לא מתכוונים רק לסוג אחד של טיול, אלא למבחר גדול מאד של טיולים, ביניהם גם טיולי טבע. הרי ברזיל, בהיותה המדינה הגדולה בדרום אמריקה, מציעה למטיילים ליהנות מנופים עוצרי נשימה.

החל מיערות הגשם והג'ונגלים המפורסמים, בהם מתגוררים אלפי זני חיות בר נדירות ועד לנהר האמזונס האדיר והגדול ביותר בעולם, כאשר חמישית מכמות המים המתוקים על כדור הארץ שזורמים לים, מקורם באמזונאס. שם ניתן לפגוש נציגים נדירים מעולם החי כמו יגוארים, אנקונדות ודגי פיראנות ולהתרשם ממפלי מים נדירים ביופיים.


טיול מאורגן לברזיל – תרבות
לפני שפקדו את ברזיל גלי הגירה גדולים במחצית המאה ה- 19, מוצאה של אוכלוסייתה הייתה בעיקר מתיישבים פורטוגזים, עבדים אפריקנים ובני תערובת ביניהם ובין האינדיאניים המקומיים.
לאחר מכן הגיעו לשם מהגרים מאיטליה, גרמניה, ספרד, פולין, רוסיה, יפן ואפילו מסוריה ולבנון, כך שנכון להיום ברזיל נחשבת לסוג של קיבוץ גלויות המוכר בארצנו. זו הסיבה כי אחת הבעיות העיקריות של המדינה נעוצות בתנאי תברואה ואנאלפביתיות גדולה מאד, הניכרת בעיקר באזורים המרוחקים מהמרכז. עם זאת, ובגלל הרב תרבותיות, ברזיל נחשבת לאחת המדינות השמחות והייחודיות בעולם.

טיול מאורגן לברזיל – קרנבל
הקרנבל הברזילאי המפורסם, הנערך כ- 40 יום לפני חג הפסחא ונמשך 4 ימים, הוא אחד האירועים ההמונים והמחשמלים שיש, גם במסגרת של טיול מאורגן לברזיל. למעשה, זהו אירוע גרנדיוזי ומרהיב ביופיו הגדוש במוסיקה לטינית, ריקודי סמבה והמון תלבושות ססגוניות ונוצצות.
הוא מכונה גם כ"ארבע ימים של שכרון חושים" במהלכם משתתפי הפסטיבל שוכחים את כל קשיי החיים ועורכים תהלוכות רחוב מרהיבות עם בימות ריקודים ניידות, רקדנים בתלבושות חושניות, מוסיקה, יין ואוכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה