יום שבת, 4 בינואר 2014

הסרת שיער בראשון לציון



מתי הזמן המתאים לעבור טיפולי הסרת שיער בראשון לציון?
אם אתם בנים או בנות אשר זה עתה הגיעו לגיל ההתבגרות ורוצים לעבור טיפולי הסרת שיער בראשון לציון, או לחילופין אתם הורים שיש להם ילדים בגיל ההתבגרות אשר מעוניינים לעבור את הטיפולים הללו, חשוב מאד להבין מתי בעצם מגיע הזמן המתאים לעבור אותם והיכן כדאי לעשות זאת. חשוב להבין שאנו מדברים כאן על טיפולים כאלה ואחרים אשר נעשים במכון קוסמטי מקצועי, על פי רוב תוך שימוש בטכניקות מיוחדות כאלה ואחרות כמו הסרת שיער בלייזר, באינפרה אדום, עם אפילציה וכיו"ב. כלומר, אם מדובר על פעולות אשר אפשר לבצע גם בבית - כמו גילוח, שעווה, פינצטה וכיו"ב, אין באמת גיל מינימלי להסרת השיער מן הסתם, ואפשר להתחיל מתי שרוצים. אבל מהו הגיל שבו עוברים טיפולי הסרת שיער בראשון לציון עם מכשור מתקדם יותר?

מה קורה בגיל ההתבגרות?
כדי להבין באיזה גיל מומלץ התחיל בטיפולי הסרת שיער בראשון לציון, יש להבין גם מה מתחולל בגופנו כאשר אנו נמצאים בשלב של גיל ההתבגרות. תהליך ההתפתחות איננו אחיד, ולרוב מתחיל ומסתיים מוקדם יותר אצל בנות מאשר אצל בנים, אם כי גם אצל בנות הוא יכול להימשך עד לגיל 18, כמו אצל הבנים שרובם מסיימים להתבגר סביב גילאי 18-19. לרוב, כאשר מדובר על צמיחת שיער באזורים כמו בית השחי, בית החזה, מפשעות ושיער פנים, התהליך יכול (אם כי לא חייב) להתחיל סביב גיל 11, ומכאן כמובן להתגבר יותר ויותר. לרוב מי שרוצים לעבור טיפולי הסרת שיער בראשון לציון הן הבנות ולא הבנים, שכן הראשונות רוצות גוף חלק, ואילו האחרים דווקא רואים בשיער שצומח סממן חיובי לגבריות.

אז מתי מתחילים?
ככלל, רוב מכוני הקוסמטיקה שמבצעים טיפולי הסרת שיער בראשון לציון יסבירו לכם, שהזמן המתאים ביותר הוא רק לאחר גיל 18. גם אם נראה לכם שסיימתם את גיל ההתבגרות, מוטב להמתין עד שהגוף יתייצב באופן סופי מבחינה הורמונלית, ואז תוכלו לעבור את הטיפולים הללו בבטחה ובידיעה שהשיער לא יחזור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה