יום חמישי, 26 בפברואר 2015

שולחן משרדי



המשמעות הרבה של השולחן לחלל המשרד ולעובד
כשאנחנו נכנסים למשרד – יהיה זה משרד מנהלים או משרד גדול של כמות גדולה של עובדים – הרהיט הדומיננטי והגדול ביותר בחלל המשרד יהיה כמעט תמיד השולחן. שולחן משרדי הוא גדול ומרווח שכן כמות המכשירים והמסמכים השונים שמצטופפים עליו מדי יום ביומו גדולה בהתאם. עם זאת, כמו בכל דבר אחר בתכנון המשרד ועיצובו אנחנו צריכים להגדיר במדויק מהי מטרת השולחן, ולבחור שולחן משרדי בהתאם לצורך זה.

שולחן משרדי – שילוב של אפקטיביות ואסתטיקה
עיצוב שולחן משרדי הוא אומנות וחשוב לפנות למומחים המובילים בתחום הייצור והשיווק של שולחנות משרדיים בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בתחילה, חשוב שהשולחן המשרדי יהיה יעיל. יעילותו של שולחן משרדי נמדדת, כמובן, בגודלו – שולחן גדול ומרווח יאפשר שטח עבודה גדול יותר ואפשרות של עבודה משותפת ועבודת צוות סביב שולחן העבודה. בנוסף, יעילותו של השולחן המשרדי מתבטאת גם באחסון  כיום ברור כי מגירות הן תנאי הכרחי לשולחן המשרדי שישרת את צרכי העובד המלאים. האפקט השני שהשולחן המשרדי צריך לתת הוא אפקט של אסתטיקה. שולחן אסתטי מבטיח סביבת עבודה נעימה וחיובית עבור העובד שכן מדובר בהשקעה של המעסיק בעובד שלו.

לבחור שולחן משרדי – בהתאם לצורך המדויק של העובד
שולחנות משרדיים הם הוצאה נדירה יחסית, לרוב נקנה אותם רק עם מעבר למשרד חדש או תכנון ועיצוב משרד חדש. לכן חשוב להשקיע בבחירה המדויקת של שולחנות משרדיים לצרכים השונים במשרד. לכל עובד ובעל תפקיד במשרד צורך אחר בשולחן כשהעובד הזוטר יצטרך שולחן קטן יחסית למחשב וניירת בעוד מנהל יצטרך שולחן פגישות מרווח וגדול. בחירה מדויקת של שולחנות המשרד מבטיחה שלא תוציאו כסף מיותר על שולחנות גדולים מדי ומצד שני תענו על כל צורך במשרד במדויק. לתוצאות הטובות ביותר - פנו למקצוענים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה