יום שני, 2 במרץ 2015

פסנתר חשמלי



השוואת מחירים בין דגמי פסנתר חשמלי

פסנתר חשמלי הוא כלי נגינה אלקטרוני המדמה קול של פסנתר ומגיע יחד עם רכיבים טכנולוגיים מתקדמים. בעת רכישת פסנתר מן הסוג הזה כדאי להשוות מחירים לפי פרמטרים קבועים. הפרמטר הראשון הוא היצרן. יש פערי מחירים של עשרות ומאות אחוזים בין יצרנים של פסנתר חשמלי. יצרנים מוכרים, מפורסמים ובעלי מוניטין נוטים לגבות מחיר גבוה על פסנתר חשמלי המיוצר על ידם. יחד עם זאת, לא תמיד שם המותג שווה את ההשקעה ועדיף לחסוך את הכסף בעיקר בשלבי תרגול ראשוניים
פרמטר שני להשוואה בין פסנתרים הוא מספר הקלידים. מי שצובר ניסיון בתחום הנגינה יודע עד כמה מספר הקלידים משפיע על ההנאה ומיצוי היכולות של פסנתר חשמלי. ההבדלים במחירים הם בין פסנתר נפוץ עם 88 קלידים לבין פסנתר עם 76 קלידים בלבד. בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות ולהשוות בין פסנתרים לפי מספר האוקטבות. כאן האפשרות הן רכישה של פסנתר עם 7.25 אוקטובות או 2 אוקטובות. 




כניסות, יציאות וסינונים נוספים

לא צריכים להיות מומחים לנגינה כדי לזהות סינונים נוספים בין פסנתרים. ברכישה של פסנתר חשמלי לדוגמא רצוי לשים דגש על סוגי הכניסות והיציאות. הכניסות המבוקשות ביותר הן MIDI, אודיו, AUX וכרטיס SD. מבחינת יציאות, המפרט הטכני המפורט על גבי הפסנתר אמור להתייחס לנתונים על USB, MIDI, אוזניות, אודיו וגם AUX או כרטיס SD.
לבסוף, הסינונים האחרונים על פיהם כדאי לבחור פסנתר חשמלי הם רוחב, גובה ועומק. המידות של הפנסתר קובעות לא רק איפה אפשר לשים אותו בתוך החדר או הסטודיו, אלא גם את רמת הנוחות במהלך הנגינה. יש לבחור פסנתר המתאים למידות הנגן ולהביא בחשבון צרכים מיוחדים או בלתי צפויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה