יום ראשון, 12 באפריל 2015

בגדי ים ביקיני



הדפסים על בגדי ים ביקיני משפיעים על המראה!
אם את ניגשת לבחור בגדי ים ביקיני, ומתבלטת בין כמה בגדי ים שונים, חשוב מאד שתדעי שלהדפסים על בגד הים, יש השפעה אדירה על העיצוב של הגוף שלך! בעצם, לא מדובר על מראה בלבד. הדפס מסוים, יכול ליצור אשליה של גוף שמן או רזה יותר, גבוה או נמוך יותר, ואף להשפיע על המראה של גודל החזה. בעצם, אפשר לומר שבגדי הים הללו יכולים ליצור גוף מחוטב בצורה מפתיעה מאד! מחפשת דוגמאות?




כמה דוגמאות להשפעות של ההדפס על הגוף
אם יש לך חזה קטן יחסית, ואת מחפשת בגדי ים ביקיני, רצוי מאד למשל שתבחרי בבגד ים שבחלקו העליון, יהיה מלא בקישוטים של ממש. לא רק בהדפסים - אלא אפשר שגם תהיה פיסת בד נוספת שתיצור קישוט יפה. מדוע זה חשוב? משום שהקישוט יוצר תחושה של חזה מלא יותר וגדול יותר - וזה אפקט שנשים רבות עם זחה קטן מבקשות להשיג.
ניקח דוגמה אחרת - יש נשים רבות עם מבנה גוף מלא יחסית, שעדיין רוצות ללכת עם בגדי ים ביקיני לחוף הים. הפתרון כאן הוא פשוט מאד - ללבוש בגד ים עם דוגמה של פסים. זה לא צריך להיות פס אחד בלבד או שלושה פסים - אלא בגד ים מפוספס לחלוטין - רצוי מאד בצורה מאוזנת או אלכסונית. ההדפס על בגדי ים ביקיני יוצר אשליה של גוף צר יותר, ומשיג כך את האפקט המושלם.

וכמובן שיש עוד
סקרנו עבורכן רק שתי דוגמאות אפשריות להשפעת ההדפסים על בגדי ים ביקיני - ואיך שזה מקרין על הגוף שלכן. כמובן שיש עוד השפעות אפשריות שיכולות להקרין על הגוף שלכן. יש דוגמאות שמומלצות למשל, לנשים גבוהות שרוצות דווקא ליצור מראה מאוזן יותר בגובה - או נשים עם חזה גדול שלא רוצות שכל העיניים יופנו אליהן - ותמיד תוכלו למצוא בגדי ים ביקיני שיתאימו לכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה