יום ראשון, 12 באפריל 2015

שואב אבק מרכזי מחיר



בשואב אבק מרכזי מחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר

כלל המפתח עבור רכישת שואב אבק מרכזי הוא להתייחס לשורה ארוכה של פרמטרים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, בשואב אבק מרכזי מחיר הוא לא תמיד הדבר החשוב ביותר. אפשר להשיג שואבי אבק מצוינים במחיר נמוך ואטרקטיבי, או לחילופין לשאת בהוצאות של מאות שקלים על שואב אבק עם נטייה לתקלות. בנוסף, את המחיר והעלות של שואב אבק מודדים לאורך זמן. מדובר על פריט חיוני לשמירה על איכות חיים גבוהה והשימוש בו הוא לרוב למספר שנים לפחות. מי שרוצה לחסוך בהוצאות לא יכול לבחור שואב אבק רק לפי תו המחיר. עליו לבדוק את רמת האמינות ולוודא את תקופת האחריות הניתנת על ידי היצרן.
אחרי שמבינים שאצל שואב אבק מרכזי מחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר, אפשר להיכנס לעובי הקורה ולבדוק את שאר הפרמטרים. כדאי להתחיל עם הנושא של עוצמת היניקה ולבצע סינון ראשוני. בשואב אבק מרכזי נהוג למדוד את העוצמה לפי ההספק הנצרך, לכן העוצמה הרשומה על המכשיר אינה מייצגת את יכולת השאיבה. 

בשואב אבק מרכזי מחיר מושפע מהמפרט הטכני

שואב אבק מרכזי מחיר תלוי בעיקר במפרט הטכני. ככל שהמפרט משוכלל, מתקדם ומקצועי יותר, כך צפוי מחיר השואב לעלות. אפשר לסנן בין שואבי אבק לפי הספק ולשים לב גם לטכנולוגיית השאיבה הנדרשת. פערי מחירים משמעותיים מופיעים בין שואב אבק נגרר, רובוטי, עומד, ידני נטען או רטוב יבש. מבחינת טכנולוגיות שאיבה, ההבדל הוא בין שאיבה ישירה בה האוויר נשאב לתוך השואב ולאחר מכן עובר סינון, לבין שאיבה צנטרפוגלית בה האוויר נכנס לשואב אך לאחר מכן מתחיל להסתחרר. אלו שיקולים חשובים בקביעת שואב אבק מרכזי מחיר ועמידות. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה