יום שבת, 22 באוקטובר 2016

היתרונות של מענה טלפוני לעסקים



חבל לפספס לקוחות חדשים בגלל קשיים במענה טלפוני
טלפון הוא כלי עיקרי בתקשורת בין בתי עסק ולקוחות. לקוחות שונים מתקשרים לבית העסק בשביל לקבל הצעות מחיר, לבצע הזמנות, לקבל שירות, ועוד. עם זאת, בתי עסק בגדלים שונים לרוב לא מצליחים להשתלט על כמות השיחות הנכנסות ביום ולכן מפסידים לקוחות רבים מדי יום ביומו. במקום לשכור כוח אדם שכל מטרתו היא מענה לטלפונים, ניתן להשתמש בשירותיה של חברת מענה טלפוני לעסקים. חברות אלו מציעות מוקדי טלפון אשר יתנו מענה במיוחד לעסק שלך על פי הנהלים שסוכמו ביניכם.

מהם היתרונות של חברת מענה טלפוני לעסקים?
·         מענה מקיף לאורך כל שעות היום – בעוד בית העסק פועל בשעות מוגבלות, ניתן לבקש כי המענה טלפוני לעסקים יפעל בשעות ארוכות יותר משעות הפעילות של בית העסק. כך ניתן לתת מענה טלפוני ללקוחות לאורך זמן רב יותר ובשעות אשר נוחות להם.
·         מענה ללקוחות רבים יותר – בעוד בבית העסק אין מספיק כוח אדם בכדי לענות לכל הטלפנים במהלך היום, ניתן להתאים את מוקד המענה הטלפוני לנפח השיחות שמתקבלות מדי יום ובכך לא לפספס אף שיחה מאף לקוח.
·         קיצור זמן המתנה על הקו – בעוד ישנם לקוחות שמתייאשים ומנתקים כאשר הקו אינו פנוי, ישנם לקוחות שצריכים את השירות והמענה בצורה דחופה וימשיכו להמתין על הקו. שימוש במענה טלפוני לעסקים יקצר את זמן ההמתנה וישאיר את הלקוחות מרוצים.
מענה מהיר ואדיב משמר לקוחות לאורך זמן
מענה טלפוני לעסקים מעניק שירות לקוחות אדיב ביותר ומענה מהיר ככל האפשר. שירות זה מאפשר שימור לקוחות לאורך זמן מאחר והלקוחות מרגישים כי הם מקבלים מענה מהיר ושירות ללא פשרות. כמו כן, השירות מאפשר גמשות ויצירתיות באופן המענה לפי דרישות בית העסק. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה