יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

לוטודיל



החיים בישראל הם קשים מאוד, וצריך להיאבק בכל יום כדי להמשיך ולקיים אותם ברמה הנחשבת לסבירה. ישראל זה ככל הנראה אחד המקומות שבו התושבים נמצאים ברמת הלחץ הכי גבוהה מאשר בכל שאר מדינות העולם. זה מצב שקשה מאוד לברוח ממנו, ומי שלא מרגיש לחוץ בישראל כנראה לא מודע למציאות במדינה או שהוא מדחיק אותה. לא ברור איך קורה שאזרחי ישראל עדיין לא עזבו את המדינה והיגרו ממנה לטובת מדינות בהן איכות החיים גבוהה באופן משמעותי, כמו מדינות אירופה או צפון אמריקה למשל. זה קורה ככל הנראה בגלל אהבה גדולה מאוד למדינה ובגלל תחושת שייכות אליה. אחרת אין אפשרות להסביר מדוע אנשים בוחרים להישאר בארץ מלאת הדאגות שבה החיים הרבה פחות נוחים.

זה מתבטא בעיקר מבחינה כלכלית, שמביאה הרבה מאוד דאגות לכל ישראלי שהחל בחיים הבוגרים שלו, כלומר התחיל להתקיים כלכלית בצורה עצמאית בלי עזרה מגורם אחר. הנטל הגדול ביותר מבחינה כלכלית על הישראלים הוא מחירי הדיור. מדובר ע מחירים לא הגיוניים שקורעים את הכיס שלנו, והם נטל גדול על כל אחד ואחד מאתנו. בנוסף לכך ישנן ההוצאות השוטפות. גם הן לא זולות בכלל, בטח בהשוואה להוצאה מקבילה באחת ממדינות אירופה המפותחות. נראה שהסיכוי היחידי שלנו לסדר לעצמנו חיים נוחים הוא לזכות בלוטו. זה נשמע בדיוני, אבל עם לוטודיל הסיכוי לזכייה בלוטו גדל.


מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון שיש לו אלפי חברים. הם משתתפים בכמעט 300 הגרלות מדי חודש. סיכויי הזכייה של החברים גדולים יחסית, ואכן פעם בכמה חודשים אחד מחברי לוטודיל זוכה בפרס.

איך זה קורה?

כך סיכויי הזכייה של חברי לוטודיל גדלים:
·      
הגרלות קבוצתיות
·       השתתפות בהרבה הגרלות
·       הימור מחושב סטטיסטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה