יום שישי, 11 בנובמבר 2016

עורך דין ליטיגציה



ליטיגטור- התנין של אולם בית המשפט
עורך דין ליטיגציה, ליטיגטור בשפה רשמית פחות, הוא עורך הדין המופיע באולמות בית המשפט ובתי הדין השונים ומייצג בהם את לקוחותיו במהלך המשפט. ליטיגציה היא ענף המתעסק בתיקים פליליים ואזרחיים, ותכליתו לייצג את לקוחותיו בין כתלי בית הדין (ולא במשרד כמו תחומים אחרים). בעבר, ליטיגציה ותחומים אחרים במקצוע עריכת הדין היו משותפים לאותם עורכי דין, אך משהבינו שעורך דין ליטיגציה צריך להיות בעל תכונות ספציפיות ובעל כישורים מיוחדים, הופרדו השניים. כיום, הליטיגטור מבצע את עבודתו רק במשפטים פרונטאליים, והעבודה המשרדית היא עבודה שולית עבורו. 

מי הוא עורך דין הליטגציה המתאים עבורכם? מספר תכונות שחשוב לשנן
  • עמידה מול קהל- עורך דין ליטיגציה צריך להיות בעל יכולת התבטאות בעל פה מרשימה ונוכחת. הפה של הליטיגטור שלכם הוא הנשק שלו. עמו הוא יכול לבנות את התיק המרשים ביותר ולהביא לניצחון מוחץ אך גם למפלה כואבת.
  • יכולות אלתור- היכולת של הליטיגטור שלכם לשלוף את המשפט הנכון בזמן הנכון היא קריטית כאשר מדובר בדיונים משפטיים. פעמים רבות קורה כי עורך הדין מותקל במהלך המשפט בנושאים או בטענות שלא היה מוכן אליהם. היכולת שלו להיחלץ ממצבים משתנים, חשובה וקריטית לביצוע תפקידו.
  • קליטת חומר בצורה מהירה ומעמיקה - לא פעם ולא פעמיים במסגרת תפקידו, נדרש עורך דין ליטיגציה לייצג לקוחות בתיקים בנושאים שאינו בקיא בהם. אין זה אומר שעורך הדין לא כשיר לייצוג הלקוח, אלא שהוא צריך לחקור את הנושא עד לרמת ידע שתאפשר לו לעמוד בבית המשפט ולדבר בביטחון בנוגע אליו.

בחרו את הליטיגטור שלכם בכובד ראש אך עם שמץ אינטואיציה
עורך דין ליטיגציה טוב הוא לא זה בעל התארים הרבים ביותר או בעל הידע הרחב ביותר. הליטיגטור שלכם צריך להיות אדם כובש, בעל יכולות קליטה מהירות והכי חשוב- אדם שתוכלו לדבר איתו על הכל ושינסוך בכם תחושת ביטחון.


תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק