יום שישי, 1 ביוני 2018

טבעות אירוסין במבצע

טבעות אירוסין במבצע

מי שרוצה לקנות טבעת אירוסין צריך להתכונן היטב לרגע הזה ולאלו שיבוא אחריו. הקנייה יכולה להיות מבלבלת מאוד ויש כמה נתונים שבוודאי יחסרו לכם, כי ככל הנראה זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים. כיצד בוחרים טבעות אירוסין במבצע וכמה זה אמור לעלות? הנה כל הפרטים החשובים.




כמה עולה טבעת אירוסין?

לשאול כמה עולה טבעת אירוסין זה די כמו לשאול כמה עולה רכב. יש רכבים שעולים 50 אלף שקלים ויש רכבים שעולים כמה מיליוני דולרים. אם תנסו לקזז את הטווח לרכבים נפוצים למגזר הפרטי ומעמד הביניים תמצאו שעדיין יש רכבים שעולים גם 200 ו-250 אלף שקלים. כך זה בדיוק עם טבעות אירוסין, כי יש טבעות שעולות 2000 שקלים ויש טבעות שיעלו 7000 שקלים. מדובר על פער גדול מאוד נוכח העובדה שבסך הכול מדובר בטבעת, שגם לא תהיה הכי חשובה שתקנו בתקופה הזו.

איך מוצאים טבעת אירוסין במבצע?

אם אתם רוצים להוזיל את העלויות תוכלו לחפש טבעות אירוסין במבצע. כדי למצוא את הטבעות האלו כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להיות רגועים בחיפושים ולא לחפש בלחץ של זמן. תבדקו בכל אתרי האינטרנט, תשאלו אנשים שכבר הציעו נישואין מאיפה הם קנו וכמובן בדקו גם במתחם הבורסה ברמת גן. אחרי סקר שוק מעמיק תוכלו להוזיל את המחירים משמעותית.

לא לשכוח לעמוד בתקציב

גם אפ תחפשו טבעות אירוסין במבצע זה לא אומר שהן יהיו זולות. יכול להיות שטבעת מדהימה עם יהלום שעולה 14 אלף שקלים תעלה במחיר מבצע 8000 שקלים וזו תישמע לכם כמו מציאה מדהימה. השאלה שתצטרכו לשאול את עצמכם היא האם אתם מוכנים לבזבז סכום כזה אפילו על טבעת ששווה יותר ומגיעה במבצע? כדי שזה לא קירה, תיסגרו על תקציב מוגבל מראש.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה