יום חמישי, 21 ביוני 2018

מענה אנושי


כיום ישנן דרכים רבות בעזרתן ניתן לטפל בפניות הלקוחות בצורה יעילה ומהירה 
שמירה על קשרי לקוחות חשובה ביותר לשם שימורם ושיפור השירות, וכיום ישנן דרכים רבות בהן חברות שונות מאפשרות ללקוחותיהן לפנות אליהן- פניה במייל או באתר, שיחה עם מוקד טלפוני אלקטרוני, פניה באמצעות אפליקציה ועוד. עד היום, אחת השיטות היעילות והפופולאריות ביותר הינה תפעול של מענה אנושי לעסקים.
אז מה כדאי לדעת על מענה אנושי?

  • מה זה: מענה אנושי הינו בעצם מענה לפניות הלקוחות המתבצע על ידי עובדי החברה, כאשר הם יכולים להציע פתרונות למגוון בעיות שעלולות לעלות מהלקוחות. כיום ישנם מוקדים בהם לקוחות מתקשרים ישירות למוקד, כאלו אשר המוקדנים חוזרים ללקוחות לאחר פניה באתר ועוד, כך שכל עסק יכול ליצור את המוקד הנוח ביותר לתפעול וכן זה המתאים ביותר לשיטת העבודה, הלקוחות והמוצרים. 
  • יתרונות: ישנם יתרונות רבים למענה אנושי, ביניהם גמישות בצורת הפנייה והטיפול בבעיה היות ובשיחה בין שני אנשים ניתן להשיג הרבה יותר מאשר פניה במסגרת מובנית כפי שיש באתרים או בהיעזרות במוקד אלקטרוני. כמו כן, מענה אנושי מעניק ללקוחות תחושת אכפתיות מצד העסק והוא הרבה יותר יעיל בשימורם לאורך זמן. 
  • למי זה מתאים: מענה אנושי יכול להתאים לכל בית עסק המציע שירותים לאורך זמן, בין אם מדובר בעסק קטן או חברה גדולה.

כיום כל חברה יכולה להפעיל מענה אנושי, גם מבלי לתחזק מוקד שירות לקוחות עצמי
כיום חברות רבות מציעות שירותי מענה אנושי לעסקים אשר אינם מעוניינים או יכולים לתפעל מוקד שכזה, כאשר שיחות הלקוחות מגיעות למוקד המושכר ושם נענות על ידי נציגים המציגים את עצמם כנציגי בית העסק, ומציעים שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות בשם העסק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה