יום שבת, 17 בנובמבר 2018

הכנות לקראת טיסה לפיליפינים


הכנה נכונה מבטיחה ניצול מלא של היתרונות בטיסה לאיי הפיליפינים. היות ומדובר נכון להיום על אחד מיעדי התיירות הנחשקים בעולם, רבים שואלים את עצמם כיצד עליהם להתכונן לטיסה ומה עושים אם רוצים להגיע עם ילדים. התשובות בפועל פשוטות מכפי שנהוג לחשוב והן דורשות רק קצת השקעה של זמן בהכנה המוקדמת.

הדבר החשוב ביותר לקראת טיסה לפיליפינים הוא להתאים את הציוד להרכב הנוסעים. תרמילאים צעירים נוסעים בדרך כלל עם תיק גדול אחד בלבד, בעוד בני זוג ישתמשו בשתי מזוודות לפחות. לשם השוואה, משפחה עם ילדים כבר תשלח כמה תיקים לבטן המטוס וגם גברים ונשים בגיל הזהב מחזיקים בנטייה כזו. מבחינת הכנה, כדאי לבדוק כמה מזוודות מותר לשלם בלי לשלם תוספת מחיר ורצוי גם לוודא שהן עומדות בכללים מבחינת גודל, נפח, מידות ומשקל.



כך עוברים את הטיסה בשלום
חלק אחר לגמרי של ההכנות לקראת טיסה לפיליפינים מתייחס למה שקורה על המטוס. כאן בודקים לא רק את ההנחיות של חברת התעופה, אלא גם את האופן שבו ניתן להקל על הטיסה ולהפוך אותה לחלק מהחוויה. רצוי לעלות למטוס עם תיק קטן ובו נשנושים, מאכלים בריאים וירקות ולא לשכוח משחקים או שעשועים לילדים. 

הכנה לקראת טיסה לפיליפינים דורשת בדיקה של פערי השעות. אם רוצים לנחות ומיד לאחר מכן להתחיל לטייל, רצוי לוודא שהטיסה מגיעה בזמן ושיש פתרונות למקרים של עיכובים. אפשרות אחרת היא להקדיש את היום הראשון אחרי טיסה לפיליפינים לטיולים רגליים בלבד ורק לאחר מכן להרחיב את המסלול ליעדים נוספים.

לסיכום, טיסה לפיליפינים שווה את ההוצאה הכספית כי בעזרתה ניתן לנחות ביעד תיירות אקסקלוסיבי ולחזור עם חוויות נהדרות לכל החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה