יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

שולחנות אוכל


שולחנות אוכל היא אחת הקניות החשובות ביותר לבית. שולחן אוכל חייב להיות עמיד לאורך זמן ומעוצב מאוד אך הבעיה היא שככל הפרמטרים הללו יהיו טובים יותר כך המחיר יעלה גם הוא. כמה עולה שולחן אוכל ממוצע? מה יכול להשפיע על המחיר? הנה כמה פרטים חשובים בנושא.
כמה עולה שולחן אוכל ממוצע?

אין מחיר ממוצע מדויק לשולחן אוכל כי יש פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר. מצד אחד המחיר מושפע מאוד מגודל השולחן ומצד שני הוא מושפע מאוד מהעיצוב שלו. שני הפרמטרים הללו יוצרים את המחיר הכולל יחד עם המותג, שלעתים מייקר אותו גם הוא. לכן מיש רוצה לבחור שולחנות אוכל וליהנות ממחיר זול חייב לבצע סקר שוק. אחרי ביצוע סקר שוק כבר תתחילו להפנים מה המחיר הממוצע של שולחנות האוכל שמושכים את עיניכם כאשר צריך לזכור שקנייה באינטרנט יכולה להיות זולה יותר אך יש לבדוק את אמינותה.


האם החומר משפיע על המחיר?

לא רק שאיכות החומרים משפיע על המחיר הכללי של שולחנות האוכל, החומר עצמו משפיע גם הוא. שולחן אוכל מאלומיניום יעלה יותר משולחן עץ כאשר שולחן זכוכית יכול לעלות יותר משניהם גם יחד. שולחן זכוכית אמנם לא זוכה לעמידות איתנה כמו שולחן אלומיניום אך חשוב לזכור שבכל זאת הוא רחוק מאוד מלהיות שביר. מדובר בזכוכית יחסית עבה בסטנדרט שעומד בתקנים.

האם העיצוב משפיע על המחיר?

העיצובשל שולחנות אוכל לא רק קובע את המחיר, הוא כנראה הקובע העיקרי. אמנם שולחנות אוכל מאלומיניום יכולים להיות יקרים הרבה יותר משולחנות אוכל מעץ אך גם שולחנות אוכל מאלומיניום יהיו שונים זה מזה במחיר, לעתים בטווח גדול עוד יותר. הסיבה לכך היא איכות גימורים ורמת ההשקעה בעיצוב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה