יום שבת, 22 ביוני 2019

התפקידים של מענה טלפוני עבור בעלי עסקים

בעלי עסקים יכולים להשתמש במוקד טלפוני על מנת להשיג שורה ארוכה של מטרות. בראש ובראשונה, התפקיד של מענה טלפוני הוא לתת תשובות ללקוחות קיימים או למי שמתעניין במוצר ובשירות של העסק.
בעזרת המענה הטלפוני יכולים הלקוחות לרכז את כל השאלות שלהם תחת קורת גג אחת ולהתייעץ עם נציגי השירות לגבי דילמות מסוימות. כך למשל אנשים שכבר רכשו את המוצר או השירות יוצרים קשר עם המוקד הטלפוני בשביל לברר איך להשתמש בו, להעביר ביקורת או למסור מחמאות.

אחד התפקידים של מענה טלפוני הוא לגייס לקוחות חדשים. אנשים שלא מכירים את המוצר או השירות יכולים ליצור קשר טלפוני עם המוקד, לבדוק מה העסק מציע ולאחר מכן להחליט האם לבצע מולו את הרכישה. כאשר המענה הטלפוני הוא ברמה גבוהה ומשרד אמינות, יש סבירות גבוהה יותר ליהנות מהיתרונות שלו. 



מה ההבדל בין סוגים שונים של מענה טלפוני?
האמת היא שבעלי עסקים משתמשים במענה טלפוני בצורה מעט שונה בהשוואה למוסדות ציבוריים. לכל מוקד טלפוני מן הסוג הזה יש תפקיד אחר, כי בסקטור הציבורי הדגש הוא על שירות בעוד בסקטור הפרטי האינטרס הוא שיווקי. עם זאת, בשני המקרים יש צורך בהפעלת מוקד מקצועי ובגיוס עובדים מיומנים שיודעים למצוא את התשובות הנכונות לכל שאלה.

אם בעלי עסקים או נציגי מוסדות ציבור רוצים ליהנות מהיתרונות של מענה טלפוני אך אין להם את המשאבים הנדרשים כדי להקים את המוקד בעצמם, הם יכולים לפנות לחברה חיצונית. במקרים כאלה, החברה אחראית על כל תהליך הגיוס של נציגי השירות ועל הקמת המוקד בפועל. כמו כן, היא זו שמתפעלת את המוקד בתמורה לתשלום חודשי קבוע וסמלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה