יום חמישי, 19 במרץ 2020

שולחן אוכל נפתח

איפה אפשר לשים שולחן אוכל נפתח?
שולחן אוכל נפתח מתאים לאזורים שונים בבית. קודם כל, זה השולחן האידיאלי עבור בתים שבהם יש פינת אוכל קטנה. בבתים כאלה אפשר להשאיר את השולחן סגור לכל אורך השבוע ובימי שגרה, אך לפתוח אותו כאשר מגיעים אורחים. אם כבר פותחים את השולחן, ניתן כמובן גם להזיז אותו ממקום למקום ברחבי הבית וכך לדאוג שייכנסו סביבו כמות מספקת של כיסאות או פתרונות אירוח אחרים.
שנית, שולחן אוכלנפתח יכול להתאים לבתים שבהם המטבח מחובר לסלון ושניהם נמצאים פחות או יותר באותו חלל. על אף שהמטבח והסלון הם באותו חלל, התפקיד של השולחן הוא להפריד בין האזורים ולהגדיר כל אחד מהם בצורה נפרדת. כאשר ההגדרה של הסלון נפרדת מהמטבח, המשמעות היא ניצול אופטימאלי של חלל הפנים ותחושה נעימה וטובה יותר.


מה לגבי שולחן אוכל נפתח בחלל החוץ?
אי אפשר לדבר על המקומות הרלוונטיים עבור שולחן אוכל נפתח בלי להזכיר את חלל החוץ של הבית. בחלל החוץ של הבית אפשר למשל לשלב את השולחן בחצר, בגינה, במרפסת או אפילו על הגג. כל עוד השולחן מיוצר מחומרי גלם שמתאימים לחלל החוץ ולא צפויים לספוג בלאי מואץ או שחיקה, לא אמורה להיות בעיה ליהנות מהיתרונות שלו.
שילוב של שולחןאוכל נפתח בחלל החוץ של הבית ממלא את צרכי המשפחה בטווח הקצר והארוך. באמצעות שולחן אוכל מן הסוג הזה ניתן להשאיר יותר מקום לפתרונות אחסון, אך עדיין לדאוג שיהיו מספיק מקומות ישיבה אם יגיעו אורחים.
לסיכום, שולחן אוכל נפתח מתאים למקומות שונים ויש לו גם יתרונות בחוץ. מעבר לכך, העובדה שהשולחן נפתח מסייעת בתחזוקה של הגינה או החצר ובניקיון הכללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה