יום רביעי, 6 בינואר 2021

מענה טלפוני אנושי

 יש כמה דברים שאותם חשוב מאוד לדעת לגבי מענה טלפוני אנושי. ראשית, כדאי להביא בחשבון את ההבדל בין מענה טלפוני מן הסוג הזה לבין מענה ממוחשב. בשני המקרים המטרה היא להעמיד לרשות קהל היעד והלקוחות מענה שיעלה בקנה אחד עם הצרכים ועם השאלות שלהם, אך יש בכל זאת הבדל בין מענה ממוחשב לבין מענה אנושי. ברוב המקרים, המענה הטלפוני האנושי יהיה מועדף על הלקוחות של בית העסק, החברה או הארגון.

שנית, אפשר להפעיל מענה טלפוני גם במודל של מיקור חוץ. זה כמעט לא אפשרי עם מענה פרונטאלי, אך נפוץ מאוד גם במענה טלפוני ממוחשב וגם במקרים של מענה טלפוני אנושי. הסיבה לכך היא שעל מנת להפעיל מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ, כל שנדרש הוא ליצור קשר עם חברה שמציעה את השירות הזה. מאותו רגע, בעל העסק רק משלם סכומי כסף מסוימים מדי חודש או שנה וכך מבטיח לעצמו את הזמינות של השירות.

למה דווקא מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב?

השאלה המתבקשת היא למה כדאי לבעלי עסקים להשקיע את הערך המוסף בהקמה או במודל מיקור חוץ של מענה טלפוני אנושי. בשביל לענות על זה, צריך להבין מה היתרונות של מענה כזה עבור הצד של הלקוחות. כאשר בודקים לעומק את היחס של הלקוחות לכל סוג של מענה, רואים תגובות חיוביות יותר למענה טלפוני אנושי בהשוואה למענה הטלפוני הממוחשב.

בזכות מענה טלפוני אנושי, כל לקוח של בית העסק מקבל תשובות לשאלות הנפוצות שיש לו. אבל בניגוד למענה טלפוני ממוחשב שבו יש תסריטי שיחה פחות או יותר קבועים ואף אוטומטיים, כאן הדגש הוא על הדינאמיות ועל הזמינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה