יום ראשון, 10 בינואר 2021

שולחן אוכל עגול

 

שולחן אוכל עגול לחיסכון במקום

השוואה בין סוגים שונים של שולחנות בדרך כלל מתייחסת גם אל המקום הפנוי שיש בתוך חלל הפנים. אם למשל מחפשים שולחן שיכול להתאים לפינת אוכל, צריך לבדוק מה המידות והגודל שלו. רק אחרי שבודקים מה המידות של כל שולחן, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולברר לגבי מידת היכולת לשלו אותו עם עוד רהיטים. בסופו של דבר, שילוב כזה עם רהיטים שונים הוא חלק בלתי נפרד מהאופן שבו מתכננים פינת אוכל ומעצבים אותה.

אבל אחד הפריטים הכי נוחים שגם יכולים לחסוך מקום עבור פינת אוכל הוא כמובן שולחן עגול. במקום להסתפק בשולחן רגיל בצורה של מרובע או מלבן, כדאי לתת עדיפות למידות של שולחן אוכל עגול. בגלל שהשולחן עגול, זה אומר שאפשר לשים אותו גם במרכזה של פינת האוכל ובלי לגזול מקום יקר ערך משאר הרהיטים או הכיסאות.



היתרונות של שולחן אוכל עגול

שולחן אוכל עגול חוסך במקום והוא מתכתב בצורה טובה עם אחד המקומות הכי חשובים בבית. מלבד השימוש בפינת האוכל לצורך סעודות וארוחות משותפות עם הילדים והמשפחה, יש לזה גם משמעות דקורטיבית. כך למשל פינת אוכל היא לעיתים קרובות הדבר הראשון שרואים כאשר נכנסים הביתה, משהו ששמים לב אליו גם אחרי שנמצאים בתוך חלל הפנים ואפילו אזור שמשפיע על הערך של הנכס לקראת מעמד של מכירה או השכרה.

בכל מקרה, היתרון של שולחן אוכל עגול בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים לכל סגנון עיצוב. זהו למשל שולחן אוכל שיכול להתכתב בקלות עם סגנון עיצוב מודרני, שמתאים גם עבור סגנון עיצוב כפרי ושבו אפשר להשתמש כדי לשדרג את הבית – אבל בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב שהוגדרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה