יום שבת, 23 באוגוסט 2014

הדברת פשפשים



אם אתם חשים עקיצות במהלך הלילה ואתם מקשים לישון כראוי, ייתכן מאד שיש אצלכם פשפשים. הפשפשים אינם בהכרח מזיקים לבני האדם, אך הם מציקים ומהווים מטרד של ממש. הפשפשים אוהבים להיות באזורים קרירים וחשוכים ולכן הם מגיעים למיטות, לארונות הבגדים וגם מוצאים גומחות שונות לחיות ולהתרבות בהן. הפשפשים עצמם אינם עוברים ממקום למקום וכדי להגיע ליעד חדש הם זקוקים לגורם שיישא אותם. גורם זה יכול להיות בעל חיים או בן אדם כמו למשל כשאנו מזיזים ממקום למקום בגדים נגועים. 

הדברת פשפשים

הדברה מן היסוד
הפשפשים יוצרים קודם כל אי נעימות אצל בני האדם. הם מפריעים לשינה ויוצרים פצעים שונים על העור במקום בו הם עקצו. על מנת להיפתר מהשפשים יש צורך להביא הדברת פשפשים אשר תטפל בפשפשים השונים ויותר מכך, תגיע למקור שלהם כמו למשל ארונות הבגדים. הדברת פשפשים מתבצעת על ידי דביר מוסמך ובעל נסיון.

מדביר מוסמך
מומלץ כי הדברת פשפשים תתבצע על ידי מדביר מוסמך אשר עבר הכשרה לביצוע עבודות הדברה שונות כמו גם עבודות הדברת פשפשים. המדביר צריך לבחור את החומרים השונים אשר יתאימו למקומות בו מבצעים את ההדברה ושלא יהיה מסוכן לבני הבית או בעלי החיים אשר מתגוררים במקום. 

הדברת פשפשים אחת ולתמיד
ההדברה של הפשפשים צריכה להיות הדברה יעילה. כאשר ההדברה מתבצעת על ידי מדביר מוסמך הוא יבחר מצד אחד את החומרים המתאימים ביותר להדברה, חומרים שיתאימו גם למקום בו מבצעים אותה והוא יבצע גם הדברה במקומות בהם יכולים להיות פשפשים. הפשפשים יכולים להיות בתוך חריצים שונים בקירות ואם לא מגיעים לחריצים אלו הפשפשים ימשיכו להופיע ויותר מכך הם יצליחו להתרבות ולהתפזר יותר מכפי שהיו לפני ההדברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה