יום שבת, 23 באוגוסט 2014

מערבל בטון למכירה



מערבל בטון הוא מכשיר אשר הפעולה שלו היא לישה. הלישה היא של החומרים השונים אשר יחדיו יוצרים בטון. רוב מערבלי הבטון משמשים לעירוב תערובות בטון לבניה או לשימוש במפעלים. ישנם שני סוגים עיקריים של מערבלי בטון, הראשון בעל נפח קטן יחסית ומיועד לעבודות קטנות או תיקונים והשני הוא מערבל בטון נייד אשר מורכב על גבי משאיות בטון.


מערבל בטון נייח

כאשר יש צורך בכמות קטנה של בטון ניתן לשים במקום מערבל בטון נייח אשר יונח באזור הבניה או במפעל. כשרוצים לרכוש מערבל בטון כל שיש לעשות הוא לחפש מערבל בטון למכירה ולחפש אחר מערבל נייח. המערבל יכול להיות ידני או בעל מנוע והמשותף לשניהם הוא הכמות הקטנה יחסית של בטון שהם יכולים לייצר והאפשרות להעביר אותם ממקום למקום. אם אתם מחפשים מערבל בטון למכירה שהוא משומש עליכם לברר כי כל החלקים שלו עובדים כראוי (חיבורי ידיות ומנוע) וכי הוא נקי וכי לאורך השימוש בו ניקו אותו כל הזמן.



מערבל בטון נייד

מערבל בטון נייד הוא מערבל אשר נמצא על המשאית ולרוב תוך כדי הנסיעה הוא פועל על מנת לערבל את החומרים השונים ולייצר את הבטון. מערבל זה מפיק כמויות גדולות של בטון והוא מתאים לשלבי הבניה הראשונים. כשמחפשים מערבל בטון למכירה שהוא נייד צריך להיות שמור גם ככלי רכב ולא רק גוף המערבל.


רכישה חכמה

קל למצוא מערבל בטון למכירה אך כשרוכשים אותו חייבים לשים לב כי אותו מערבל בטון למכירה הוא מה שאתם מצפים לו ואין זה משנה אם המערבל הוא נייד או נייח. כמובן, לפני כל רכישה ניתן לבחון כי המערבל עומד בסטנדרטים להם אתם מצפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה