יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

טיול לספרד

ספרד היא ארץ מלאת אפשרויות לטיול. ספרד מתאימה לטיול זוגי, טיולי קבוצות וטיולי משפחות. כל אחד יכול למצוא לעצמו את הטיול המושלם בספרד. טיול לספרד יכול להתמקד בערים הגדולות שלה כשהמוכרות ביותר הן ברצלונה ומדריד (על אף שיש ערים נוספות וחוויתיות לכל מי שרוצה לעשות טיול לספרד).

טיול לספרד- מדריד
מדריד היא עיר הבירה של ספרד והעיר הגדולה ביותר שלה. טיול לספרד יכול להתמקד במדריד בה ימצאו חובבי אמנות שפע של מוזיאונים, כשהמוזיאון המפורסם ביותר במדריד הוא הפרדו ויחד איתו מוזיאון ראינה סופיה. מדריד הוקמה בשנת 1561 והיום אפשר לעבור על פני הארמון הגדול, לעבור בין הכיכרות המרשימות ולטייל במוזיאונים. הנסיעה במדריד תתבצע בתחבורה הציבורית והעיר כולה מרושתת במטרו שמקל על הנסיעה מיעד ליעד.



טיול לספרד- ברצלונה
ברצלונה היא עיר מדהימה, החל מהמוזיאונים שלה ועד להליכה ברחובות, כל פיסת עיר היא מופלאה. בעבר, ישבו בברצלונה האמנים פיקאסו, דאלי ופבלו רואיז והמטיילים יכולי לשים לב להשפעה שהשאירו על העיר. כמובן, בעיר מוזיאונים שחובבי האמנות והאדריכלות לא יוכלו לפספס. עוד בברצלונה נמצא פארק גואל רחב הידיים, גן הסיוטודולה, פארקים רבים וגם גן חיות. כמובן בברצלונה יש את אצטדיון הכדורגל של אחת הקבוצות האהובות בעולם וניתן לבקר גם בו. ברצלונה מציעה גם חיי לילה שוקקים עבור הבליינים כשהעיר מציעה לטייל בתחבורה הציבורית הנוחה שלה, כך שאין צורך לשכור רכב לאורך הטיול.

טיול לספרד- ערים נוספות

ספרד אינה רק ערים גדולות כמו מדריד או ברצלונה. חובבי טיולי הערים יהנו גם מהערים הקטנות יותר של ספרד. לדוגמה העיר פיגרס בה ניתן לבקר במוזיאון האמן המפורסם, דאלי והמטיילים עם ילדים יהנו ממוזיאון הצעצועים שבעיר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה