יום שני, 25 באוגוסט 2014

זכיינות לבתי קפה



זכיינות לבתי קפה - להיות חלק מרשת
זכיינות לבתי קפה הוא תחום שהולך ותופס תאוצה גדולה. רבים בארץ רוצים לפתוח בתי קפה אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת. זכיינות לבתי קפה מאפשרת להם להנות מכל הידע הנדרש להם ויותר מכך הם נהנים ממותג יציב שניסה את התפריט שלו על לקוחות רבים ושיטת ניהול מוצלחת שממשיכה להוכיח את עצמה פעם אחר פעם.

 
זכיינות לבתי קפה

ההגhיון של הזכיינות
זכיינות לבתי קפה הגיונית כיוון שהיא מאפשרת למי שמוכר את הזכיינות להנות מסניפים רבים ברחבי הארץ עם מנהלים שיש להם מעורבות אישית ורצון עצום להצליח. מהצד השני הזכיינות מאפשרת למי שרוכש אותה להנות מגב חזק ונסיון אשר לא היו יכולים לקבל בשום דרך אחרת. הזכיינות למעשה מאפשרת לפתוח סניפים רבים ברחבי הארץ כשכל סניף פועל באופן עצמאי ועם מעורבות אישית של המנהל שיש לו אינטרס בהצלחה של הזכיינות. עבור מי שמנהל את הזכיינות נפתחת הזדמנות להיות חלק מרשת גדולה של בתי קפה.

זכיינות לבתי קפה
זכיינות לבתי קפה אינה דומה לכל זכיינות אחרת. בית קפה מורכב מהמון חלקים לרבות בחירת תפריט, בחירת הקפה המתאים ויצירת מותג. כל מרכיב בפני עצמו דורש השקעה רבה וכאשר בוחרים לפתוח בית קפה מתוך זכיינות נהנים מכל אלו כשהשיטה מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בכל סניף נוסף שנפתח.

לרכוש את הידע
כאשר פותחים בית קפה בזכיינות רוכשים את הידע של הרשת. מי שפתח את הסניף הראשון של הרשת השקיע משאבים רבים בבחירת תפריט, תמחור, המחרה ויצירת מותג. הרוכש החדש של הזכיינות נהנה באופן מיידי מכל אלו ונוסף לכך הוא נהנה מליווי שמתחיל בבחירת המקום הנכון לפתיחת הסניף וממשיך בניהול היום יומי של בית הקפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה