יום ראשון, 26 ביוני 2011

הדור הבא 24/7


הדור הבא 24/7

טוב, אז נתחיל עם החדשות הרעות, ערוץ 2 צריך להתחיל לחשוש מאד מהתוכנית החדשה של ערוץ 10 ואתר וואלה. לא מדובר בעוד פורמט מפוברק, עוד שעשועון מצוץ, עוד מנחה מעייף או עוד כוכבים דמיקולו. מדובר בתוכנית ריאליטי חזקה במיוחד, עם מנחים מרעננים ופורמט מדהים. הדור הבא 24/7 הולכת לכבוש את ישראל בגדול.



במילים אחרות, מדובר "באח הגדול גרסת הזיונים". הכניסו אל תוך ווילה אחת 19 צעירים וצעירות הורמונאליים במיוחד, שנלחמים על ליבו של גבר נחשק שמחפש את האישה שלו. ערוץ 2 פנו כבר לערוץ 10 כדי לבדוק האם מדובר בהעתקה של האח הגדול. גם אם לא מדובר בהעתקה, הדמיון בין התוכניות הוא גדול מאד

הדור הבא 24/7 – המנחים

אביעד קיסוס וטל ברמן הם כוכבי רדיו ותיקים עם פוטנציאל אדיר. התוכנית וויפאאוט עשתה להם עוול, שכן ההנחייה שלהם התבצעה לא בשידור חי ולכן הפכה ליבשה במיוחד. בתוכנית החדשה יש להם הזדמות להצחיק את הצופים בשידור חי עם טעם שנון ובדיחות אינספור. טל ברמן הוא בתפקיד של ארז טל: רציני ושנון. אביעד קיסוס לעומת זאת, משחק בתפקיד אסי עזר (הומו מצחיק). במהלך העונה נתאהב בהם.

הדור הבא 24/7 – חדר הפסיכולוג הגדול

בכל יום, כל אחד מהמתמודדים הולך להיפגש עם פסיכולוגית הבית של התוכנית. הרי זה בדיוק כמו "חדר האח הגדול" בתוך האח הגדול. זהו המקום בו הבנות יוכלו לבכות, להתרפק ולדבר על חוויות כואבות מן העבר. חלק מהן סוחבות טראומות ילדות וחלק טראומות מקשרים קודמים. בשביל הקטעים הללו כדאי לקנות את הערוץ הישיר של התוכנית הדור הבא 24/7. פשוט אדיר.

הדור הבא 24/7 – הבריכה

כמו באח הגדול, שמו למתמודדים בריכה בתוך המתחם. בצורה כזו נוכל לראות את הבנות מתרחצות בבגד ים, אפשר יהיה לשטוף את העיניים. ההפקה של הדור הבא 24/7 דאגה ללהק חבורה של בנות מהממות. אז נכון, יש כמה פרחות לא ברורות, אבל בגדול מדובר בבחורות שנראות טוב, קרייריסטיות עם הרבה חכמת חיים. אם איתן אורבך לא ימצא אהבה בתוך הווילה, הוא בהחלט מקרה אבוד. הדור הבא 24/7 אמורה להחזיר לו את הפלפל לחיים. שיהיה לחיים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה