יום שני, 20 ביוני 2011

שולחן עבודה



שולחן עבודה הוא חלק בלתי נפרד מכל משרד וכיום אפילו מכל בית. בשוק קיים מגוון רב של שולחנות, בעלי סגנונות שונים המשמשים למטרות השונות. שולחנות לחדרי ילדים, שולחנות לפינת עבודה, שולחנות למשרד ועוד. ניתן להתאים שולחן עבודה בהתאמה אישית לפי לצורך והמטרה. כמו כן, שולחן העבודה משמש גם כמקום אחסון נוח לציוד השונה וליצירת סביבת עבודה נוחה ומאורגנת.

שולחן עבודה - הנוחות מעל הכול

אחד המרכיבים החשובים ביותר בבחירת שולחן עבודה איכותי הוא רוחב השולחן. רצוי שהשולחן יהיה רחב דיו על מנת שיוכל להכיל את כל הפריטים שלהם זקוק העובד בעבודתו. כמו כן, עמדת העבודה צריכה להיות גדולה מספיק וליצור מרחב המאפשר עבודה נוחה ויעילה.

שולחן עבודה חייב להיות יציב וחזק, שולחן אשר יכול לעמוד בחוזקה גם תחת משקלים כבדים. לכן רצוי לבחור שולחן העשוי מעץ יציב, מזכוכית עבה או ממתכת שמאפשרים את היציבות הנחוצה.

שולחן עבודה מעץ


על מנת ליצור סביבת עבודה אסתטית ופרקטית כדאי לנצל את פתרונות האחסון המוצעים כתוספת לשולחן העבודה. רצוי לבחור שידת מגרות מתאימה אשר מתלבשת היטב מתחת לשולחן. כמו כן, אפשר להוסיף מדפים על הקיר מעל השולחן באותו צבע וסגנון של השולחן וכמובן שגם בגודל המתאים שלא ייצור מראה עמוס. ישנם פתרונות יצירתיים לכל הכבלים החשמליים אשר משמשים את העובד ככלי עזר לתקשורת במקום העבודה.

שולחן עבודה -  על השימושים השונים

בבואנו לבחור שולחן עבודה רצוי להגדיר מהי המטרה של שולחן זה, למה הוא ישמש. אם ייעודו של השולחן הוא לחדר ישיבות נשים את הדגש על: שולחן גדול, בעל מראה עגול על מנת שכל היושבים מסביב לשולחן יוכלו לראות אחד את השני. כמו כן, היות ומדובר בישיבות שבדרך כלל הנמשכות הרבה זמן, רצוי להוסיף לשלוחן כיסאות ישיבה נוחים שישמשו את העובדים בזמן הישיבה.

שולחן עבודה


אם ייעודו של השולחן הוא לעמדת מחשב, נשים את הדגש על מקום למחשב עצמו, מגש נשלף למקלדת, מדף נגיש למדפסת וחלל ריק נוסף על השולחן שיאפשר לעובד לבצע את עבודת הניירת ואת העבודה המשרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה