יום רביעי, 8 ביוני 2011

הרשמה לכוכב נולד


הרשמה לכוכב נולד - האם כל אחד יכול?

התוכנית כוכב נולד מלווה אותנו כבר שנים רבות, הרשמה לכוכב נולד מתחילה בכל שנה בהיסטריה גדולה ומסתיימת בקבוצה של עשרים וכמה מאושרים שזכו להעפיל לנבחרת החלומות של עולם המוזיקה הישראלי.

כבר שנים רבות שהתוכנית מהווה חלק בלתי נפרד מעולם המוזיקה הישראלי וכיום כל ילד וילדה בישראל יודעים שאם הם רוצים להצליח בעולם המוזיקה - התוכנית כוכב נולד בהחלט יכולה להוות קרש קפיצה לשם.




הרשמה לכוכב נולד - מי מתאים להירשם לתוכנית?

הרבה אנשים פוחדים לגשת לאודישנים כי הם פוחדים מדחייה, במצב כזה רצוי לקבל כמה חוות דעת מפי חברים ואף מפי בעלי מקצוע המבינים בתחום וזאת כדי שתהיה לכם חוות דעת רחבה עד כמה שניתן על המקום בו אתם נמצאים מבחינת השירה. רצוי לבחון לעומק האם יש צורך בשיעורי פיתוח קול טרם הגשת המועמדות להגיע לאודישנים ולקחת בחשבון שברגע שבו אתם מסכימים להצטלם לתוכנית, אתם תהיו משודרים במידה וההפקה תחליט לעשות כן.

זאת אומרת שאם יהיה לכם אודישן ממש נורא והשופטים יחליטו לומר לכם בפנים שאתם ממש לא מתאימים לתוכנית, לא תוכלו למנוע את עליית הפרק לשידור. בכל מקרה חשוב להבין שמדובר בתוכנית קלילה ולכן כל אחד יכול ללכת, גם מי שפשוט רוצה ליהנות מחוויה חד פעמית של 15 דקות התהילה שלו.

הרשמה לכוכב נולד - מה חשוב לדעת לפני שניגשים?

כל אחד יכול לבצע הרשמה לכוכב נולד. את ההרשמה ניתן לבצע במספר טלפון אותו מפרסמת ההפקה באמצעי התקשורת השונים או באמצעות אתר האינטרנט של התוכנית. ההרשמה מהירה ודורשת מעט מאוד, לאחריה יזמנו אתכם לשלב האודישנים הראשוני אשר מתקיים מול שופטים באזור מגוריכם והם יבחנו את האפשרות להעלות אתכם לשלב הבא.

מי שחושב שאלו המגיעים לאודישנים מגיעים היישר לאוזני צדי צרפתי, צביקה הדר ומירי מסיקה טועה, הם קודם כל יצטרכו לרכוש להם מקום של כבוד במסגרת 3 אודישנים עד שיוכלו להופיע מול חבר השופטים שיחליט לקבוע את גורלם ולהעביר אותם הלאה, אל עבר השלבים המתקדמים יותר, בהם יהיה למתמודדים סיכוי להעפיל לנבחרת באמת. בשלב מול השופטים רצוי לבחור שירים שמתאימים לכם מבחינה הסולם ולא להביט אחורה בשנים על שירים שכבר בוצעו במהלך התוכנית. גם אם השיר בוצע בעבר על ידי מתמודד נודע, אם הוא מתאים לכם בצעו אותו והבטיחו לעצמכם את הסיכוי הטוב ביותר להצטרף לנבחרת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה