יום רביעי, 23 בינואר 2013

פירוש החלומות



פירוש חלומות - מזג האויר
ידוע לכולנו שמזג האויר משפיע על מצב הרוח שלנו ועל המצב הפיזי שלנו. בישראל לא יורדים מספיק גשמים ואין חורף אמיתי, השמש חזקה מדי ואין מספיק מים. אבל, הנה עובדה מעניינת, למרות המצב הקשה בארץ, למרות המצב הבטחוני ולמרות הכלכלה הנמוכה, ישראל היא בין המדינות המאושרות ביותר בעולם. אז איך זה שלכולם טוב ושמח פה? במילה אחת – שמש. אור השמש הוא מצרך חיוני להתפתחות שלנו ולמידת האושר שלנו, ולנו יש ממנו בשפע.
צורות שמופיעות לעיתים בחלומינו ומסמלות מזג אויר, יכולות להעיד על מצב הרוח שלנו, על החששות שלנו והשמחות העתידות לבוא עלינו לטובה. למשל חלום חיובי ונעים יהיה על שמש חמימה, נעימה ומלטפת. פירוש החלומות, טיבם ומשמעותם מושפעים ממצב הרוח של החולם. 




חלום על גשמי ברכה – שפע ובשורות טובות.
חמסין וחום מעיק – חלום על מדבר, נוף צחיח, חמסין, יובש ושמש יוקדת ומסנוורת, מסמל תסכול ואכזבה בחייך.
חלום על אזור עם שלג – או משחק פסטורלי ונעים בשלג, יכול להעיד על תחושה של תמימות. הוא גם יכול להעיד על מודעות של החולם על מצבו, וחוסר הרצון שלו להתבגר. שלג אף יכול להעיד על פחד להכנס למערכת יחסים זוגית שמבשילה ומחכה לשדרוג.  
קרח, קרחונים, או אגם קפוא – מסמלים קפאון בחיי החולם. יתכן שהקפאון מעיד על עברך. אולי משהו מהעבר שלא התעסקת בו, הקפאת אותו, שב ומתדפק על דלתות לבך. יתכן שאתה מרגיש יותר מדי איפוק וקור רוח בהתנהגותך, או אולי אפילו באופי הסובבים אותך.
נמזג אויר סוער, סערה, גשם חזק ומקשה מלווה ברוח מאיימת – מראה קושי. סכוסוך או מריבה מסתמנים אליך בחלומך. כדאי ללמוד לבקש ולקבל עזרה והכוונה מהחברים הטובים ומהמשפחה.
חלום על שמש – שפע, כל טוב ומזל טוב.
ברקים ורעמים – מסמלים שפע ושלום מדיני, בטחוני, ואפילו בחיים הפרטיים של החולם.
רוח חזקה – בקרוב תקבל את מה שרצית, משהו שביקשת זמן רב להשיגו, אך הברכה לא תבוא עליך מהתעקשות זו.
פתיתי שלג – בשמים מגנים עליך ושומרים על כל מעשיך. היה עם בטחון אל מול אויביך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה