יום שני, 28 בינואר 2013

ליאור דיין



מיהו ליאור דיין?

ליאור דיין, השם מצלצל מוכר. אז כן, זהו בן למשפחת דיין שמונה את אסי דיין, השחקן המוכר ואת הסב משה דיין, השר והרמטכ"ל לשעבר, יעל דיין, קרובי משפחה מוכרים כמו אביב גפן, ואילנה דיין. ליאור דיין הוא עיתונאי, סופר ולפעמים גם שחקן. את ספרו החדש השיק לא מזמן וגם בדרך להגיע לתודעה גדולה שלנו בגלל הצטרפותו לליהוק החדש לסדרת הדוקו ריאליטי – מחוברים פלוס. 

ליאור דיין

דיין היה בעיקר ידוע בשנים האחרונות כבן האבוד של אסי דיין, שחי בצל האנשים הגדולים במשפחה, ואליו נקשרו פרשיות. מה שבבירור היה נכון הוא הסיפור העצוב בו ליאור דיין נקלע אל התמכרות קשה לסמים ולשמחתנו, יצא ממנה. ספרו החדש והראשון שכתב וקידם נקרא "אנשים מעדיפים לטבוע בים", ספר שמגיע לאחר תקופה של התפכחות, נישואים והתחדשות לטובת החיים השפויים והנורמליים שיכול להציע לעצמו. ליאור דיין נשוי לרוני זילבר, בעודו בן 30 בלבד. ספרו מתאר 9 סיפורים קצרים ואנושיים, מה שהתחיל בכתיבה בתקופת הגמילה.

ליאור דיין עדיין כותב בטור אישי של מוסף סופשבוע של העיתון מעריב באופן די קבוע, ונדמה שהבחור נהיה איש בוגר ומסודר, נשוי ואף מתכנן להיות אבא בקרוב. אנו צפויים בהחלט להכיר היטב את העיתונאי ליאור דיין בקרוב, כאשר תעלה העונה החדשה של הפורמט "מחוברים פלוס". אחד מבין המלוהקים החשובים של העונה הוא לא אחר מאשר ליאור דיין. התכנית זו נזכה להציץ אל חייו האמיתיים והפשוטים, לקבל מהשקפת עולמו, חייו ולחוות אותו. בגדול, ידוע כי ליאור סבל שנים מדכאונות ומהתמכרויות בגלל החיים בצל אביו וסבו, מה שגרם לו לחיות בתחושות קשות את חייו. נדמה כי ליאור יהיה דמות שתתפתח במהלכה של העונה, מעניינת ומרתקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה