יום שבת, 11 במאי 2013

טבעות אירוסין



מחפש טבעות אירוסין?
כנראה שאתה עומד לעשות את אחד המעשים המרגשים ביותר בחייך, ללא כל צל של ספק, כי הרי אנחנו מדברים על הצעת הנישואין. על מנת לסייע לך להתמודד עם שפע הדוגמאות והעיצובים של טבעות אירוסין, על מנת שלא תיפול למלכודות ותשלם ביוקר בלי סיבה הגיונית ומוצדקת כל שהיא, ערכנו את המאמר שלפניכם שינחה וידריך אותך כיצד לקנות לבחירת ליבך את הטבעת המתאימה ביותר מתוך מבחר טבעות אירוסין אשר ניתן למצוא היום בחנויות התכשיטים השונות ברחבי ארץ.

אילו סוגים של טבעות אירוסין קיימות כיום לבחירה
טבעות אירוסין קלאסיות נקראות "טבעות סוליטר" והן בדרך כלל עשויות מזהב לבן או זהב צהוב ומשובצות עם יהלום קטן על פי רוב. יש גם טבעות סוליטר עם יהלום בגדלים יותר מרשימים ואפילו כאלה טבעות אשר מגיעות עם כמה יהלומים, כאשר כמות היהלומים וגודלם יקבעו את מחיר הטבעת. אם אתה לא רוצה ללכת עם הזרם ומעדיף טבעת ייחודית יותר, תוכל לרכוש כל טבעת בעלת אבן יפה ולהגיש אותה לאהובתך בתור טבעת אירוסין מיוחדת במינה. מה שבסופו של דבר חשוב ביותר הוא כמובן הכוונה ולא סוג האבן שאר הטבעת משובצת בה מן הסתם.




היכן הכי כדאי לקנות היום טבעות אירוסין
את טבעות האירוסין מומלץ לרכוש אצל המשווקים המורשים, אך לא חייבים שאלה יהיו חנויות התכשיטים הממותגות והיקרות. מה שחשוב הוא, כי תוכלו לסמוך על מי שמוכר לכם את הטבעת על מנת שתהיה בטוח כי אתה לא משלם מחיר מופרז וגם על מנת שתדע בוודאות כי  האבן המשובצת היא יהלום אמיתי ולא זירקון שדומה במראה שלו ליהלום אך הוא אינו יהלום, לא משנה כמה תשלם עליו.

הקופסה גם היא חשובה מאד
מכיוון שנשים אוהבות אריזות חדשות, בעת רכישת טבעת אירוסין, על תשכח לבחור גם קופסת קטיפה יפה שהבחורה שלך תפתח עם הבעת פנים מלאת פליאה. קופסה מקטיפה אדומה או שחורה תבליט את הזוהר של הטבעת ותעצים עוד יותר את הרושם להגברת ההתרגשות מהרגע המרגש ביותר בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה