יום שבת, 8 ביוני 2013

עוסק פטור



אודות עלויות של עוסק פטור

אחת מן הדרכים לפתוח עסק חדש היא באמצעות סטאטוס רשמי של עוסק פטור, על כל המשתמע מכך מבחינת ההתנהלות אשר נדרשת מצד רשויות החוק ומוסדות המיסוי של מדינת ישראל. בכל מקרה יצויין כאן, כי עלויות עוסק פטור עשויות להשתנות מעסק אחד לשני. ברוב המקרים, מדובר בעלויות חודשיות. לפעמים, העלויות כוללות את הדו"ח השנתי ולפעמים הן אינן כוללות אותו כלל וכלל. 
 
נמליץ לכם לקבל הצעות מאנשי מקצוע מתאימים לצורך טיפול חשבונאי מקצועי ביותר בעסק שלכם. מומחים אלו יענו על שאלות רבות שבטח יש לכם על עולם חדש זה. אם פתחתם עוסק פטור ומסתבר לכם לאחר זמן מה שאין זה מתאים לכם, תוכלו בקלות לסגור את תיק עוסק פטור בתהליך פשוט ביותר. 



התייעצות עם יועץ מס או רואה חשבון לפתיחת תיק של עוסק פטור

אנשי המקצוע הללו יוכלו לסייע לכם בתחומים רבים, וביניהם: מתן ידע וניסיון בתחום; טיפול והתנהלות שוטפים מול המוסדות הרלבנטיים; פתיחת תיק באותן רשויות; הגשת הצהרת הון; בדיקת כדאיות כלכלית לעסק; הגשת ערעורים וטיפול בקנסות לעוסק פטור.

 תוך כמה זמן אני מקבל תעודה עוסק פטור ?

ראשית, בתור עוסק פטור עליך לעבור את התהליך הקצר של מילוי פרטים מסויימים אודות העסק שאתה פותח. כדאי לך, כאמור, לקבל הצעות ועצות מאנשי המקצוע המתאימים. הם יוכלו גם לפתוח עבורך תיק במס הכנסה, במע"מ ובביטוח הלאומי. את תעודת עוסק פטור תוכל לקבל כיום אחד לאחר שהבקשה התקבלה. תוכל לקבל עותק מודפס של התעודה ממי שמייצג אותך במוסדות. התעודה המקורית תישלח אליך תוך מספר ימים באמצעות הדואר.

לסיכום

בשורות הללו הדגשנו שפתיחת עוסק פטור אינו כרוך בפעולות מנהלתיות רבות ומסובכות מדי. הדגשנו גם, שההתנהלות כעוסק פטור אינה כרוכה בהוצאת אנרגיה רבה מדי. החשש הנפוץ כל כך של אנשים לפתוח תיק הינו מובן בהחלט, מפני שהם חוששים להסתבך בביורוקרטיה של הרשויות העוסקות בכך. נמליץ לכם שוב לקבל המלצות מאנשי מקצוע ראויים, כגון - יועצי מס ורואי חשבון הנמצאים באזורכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה