יום שבת, 3 באוגוסט 2013

גני אירועים במרכז



גני אירועים במרכז – קבלת הפנים
אין כל צל של ספק, כי גני אירועים במרכז משקיעים רבות בחלק של קבלת הפנים לאורחים אשר מגיעים אל האירוע שלכם, בין אם זה אירוע פרטי ובין אם זה אירוע עסקי. בזמן קבלת הפנים נהנים האורחים מהגן היפה מתוודעים לאורחים הנוספים שלאט לאט מגיעים למקום, טועמים מן הבופה המוצע או המוגש להם ומעבירים את הזמן בדיבורים אודות הא ודא והקשבה למוסיקה הנעימה המתנגנת לה ברקע. חלק זה של האירוע מאד חשוב ליצירת האווירה של האירוע כולו ואם מדובר בחתונה על אחת כמה וכמה.
הורי המתחתנים – התכוננו למשימת האירוח
למי שמחתן את בנו או את ביתו בפעם הראשונה ההתרגשות גדולה כמעט כמו של הזוג עצמו. הורי החתן והכלה המאושרים נמצאים במקום של המארחים ולא המתארחים בחתונת ילדיהם וכדאי להתכונן לתפקיד זה כראוי. הורי החתן והכלה הם שהזמינו את רוב האורחים לחתונה והם נמצאים במרכז העניינים עד לתחילת הטקס עצמו. רוב הזמן עומדים על הרגליים, לוחצים ידיים של מאות אורחים ומאד מתרגשים מכל המעמד.
מקבלי הפנים בכניסה לאירוע
הורי החתן והכלה עומדים בכניסה לאירוע ומברכים את פני האורחים. על ההורים להיות לבושים בבגדים מתאימים לאירוע, אבל יש לזכור כי אין בארץ קוד לבוש ואם מישהו לא מסתדר עם עניבות חונקות בקיץ, זה בסדר אם יגיע בחולצה מגוהצת ויפה ללא עניבה. אותו כנ"ל לאימהות. נעלי עקב יכולות להיות מאד יפות, אבל לעמוד עליהן שעה שלמה בעת קבלת הפנים זה יכול להיות עונש. החליטו על הבגדים שיהיו מכובדים אבל גם נוחים למשימה. גני אירועים במרכז יכולים להקל עליכם על ידי הצבת כסאות גבוהים וכדומה.
היו אדיבים לכולם
קבלת פנים איננה מפגש רעים. קבלת פנים של גני אירועים במרכז היא חלק מאירוע רב מוזמנים ולכל אחד יש לתת את תשומת הלב השווה כאשר למבוגרים ולזקנים יש לשים לב במיוחד שלא יעלבו. לחצו את ידי כל המוזמנים והשתמשו במשפטים כמו "תודה שבאתם" או "שמחים לראות אתכם" וכיוצא באלה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה