יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

נדל"ן מניב בישראל


איך לרכוש נדל"ן מניב בישראל בצורה חכמה?

אם אתם מעוניינים להיכנס אל תחום של נדל"ן מניב בישראל, ובעיקר לתוך המגזר הפרטי ולהשכיר את הנכסים לאנשים לצורך מגורים, חשוב מאד כי תדעו לשמור על כמה כללים. בסופו של יום יש לזכור כי נדל"ן מניב בישראל, דורש מכם קודם כל השקעה גבוהה. עליכם לעמוד בהוצאות ועליכם גם להעמיד תנאים אשר ייחשבו אטרקטיביים באופן מיוחד, יחד עם זאת להרוויח מעבר לדמי השכירות. אז איך אפשר לעשות זאת, ולגרום לנכס שלכם להיות אטרקטיבי ביותר?

נדל"ן מניב בישראל
 
לשים לב לאוכלוסייה

קודם כל, על מנת לרכוש נדל"ן מניב בישראל בצורה חכמה, יש לשים לב לאוכלוסייה אשר שוכרת בתים. בישראל ככלל, מקובל שכאשר מקימים משפחה - גם קונים בית. רוב המשפחות במדינת ישראל מעדיפות עדיין לקנות נדל"ן ולא לשכור אותו (בכך הדבר דומה יותר לארה"ב, ופחות למערב אירופה שם מקובל יותר לשכור דירה, גם למשפחות גדולות). על כן, מי שבעיקר מעוניינים לשכור דירות הם צעירים בזמן ואחרי השירות הצבאי שלהם, סטודנטים אשר עוברים לערים הגדולות לצורך לימודים, וכמו כן אנשים אשר עברו לאחרונה גירושין וגרים לבד. על פי רוב, מדובר על אוכלוסייה אשר אין לה רווחים גבוהים במיוחד, וכדי לגבות מהם דמי שכירות רווחיים, עליכם להעמיד עבורם תנאים אטרקטיביים. נדל"ן מניב בישראל צריך להיות לרוב בסמוך לתחבורה ציבורית - תחנות אוטובוס בעיקר, ואם מדובר על מרכזי ערים גדולות אפשר גם לשים לב שיש באזור חניה פרטית - דבר שיהפוך את הנכס לשכם לאטרקטיבי הרבה יותר.
 

דירות לשותפים זה כדאי?

ככלל, נדל"ן מניב בישראל שמיועד לשותפים (דירות שלושה, ארבעה או חמישה חדרים) נחשבות מאד רווחיות עבור המשקיע, שכן הוא יכול לגבות מכל שותף סכום גבוה למדי. עם זאת, כיום רוב האנשים מעדיפים לגור ללא שותפים - הם מעדיפים לגור עם בני זוג או לגור לבדם, ויש לזכור זאת, ולחפש את הנכסים המתאימים להשקעה מסוג זה, שנחשבים אטרקטיביים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה