יום שבת, 10 באוגוסט 2013

טיפול במיגרנה



מהי מיגרנה
מיגרנה היא גרסה נפוצה למדי של כאב ראש חזק ביותר אשר לעיתים יכול להיות מלווה בתופעות לא נעימות נוספות מלבד כאב הראש, כמו בחילות והקאות, במקרים קשים של מיגרנות. מדובר בכאב אינטנסיבי למדי אשר מגביל את הפעילות הרגילה והיום - יומית, ולעיתים  - עד כדי השבתה מוחלטת של הפעילות למרבה הצער. מדובר במחלה נוירולוגית, עם קשר לכלי הדם אשר ממוקמים באזור המוח. כאבים אלו נגרמים בשל כיווץ או התרחבות עורקים בבסיסה של הגולגולת והתרחבות או כיווץ של עורקים בבסיס הגולגולת – מה שמביא את הכאבים להופיע במקביל להתכווצותם של כלי הדם. ישנו טיפול במיגרנה, ואף מספר טיפולים, אך בכל זאת, יש לומר את האמת, כי עד כה, עוד לא ידוע לחלוטין מה הם הגורמים להתכווצויות אלו בכלי הדם, ולכן הטיפול הוא מוגבל.

עוד אודות מיגרנה
המיגרנה הינה שכיחה יותר בקרב נשים וילדים. היא נעלמת לרוב אחרי גיל חמישים. במקרים מסוימים יש למיגרנה קשר תורשתי. המיגרנה מאופיינת בהתקפים של כאב חד, שמגיעים לרוב לחצי אחד של הגולגולת, ולעיתים מלווה בבחילות, הקאות רגישות גבוהה לרעש ולאור, הילה, וצלילים מסוימים ולעיתים היא תלווה גם בחולשה פיסית. משכו של התקף המיגרנה עשוי להימשך בין כמה שעות לכמה ימים, במקרים הקיצוניים יותר.


טיפול במיגרנה – הומיאופתיה
הטיפול ההומיאופאתי יעיל למדי והינו נטול תופעות לוואי. המטפל ההומיאופתי לוקח בחשבון את אופי של הכאב ואת הסימפטומים המתלווים אליו (למשל, רגישות לריחות או לאור, כאב בצד מסוים, וכו'). בנוסף, יש להתייחס לאופי המטופל, הרגלי חייו וכו'. קיימות יותר מ-3000 תרופות הומיאופאתיות ועל כן יש לבצע את ההתאמה של תרופה אחת או יותר, באופן מושכל ואינדיבידואלי.

טיפול הומיאופאתי במיגרנה
אותו טיפול הומיאופאתי יכול לפתור את העניין מהשורש, ואף למנוע הישנותם של התקפי המיגרנה, כך שבניגוד לתרופות הקונבנציונאליות, טיפול במיגרנה הומיאופאתי – אינו מעוניין אך ורק לטיפול בהתקף עצמו. ונאמר שבהחלט מומלץ לכם לשקול אפשרות לבצוע טיפול במיגרנה בגרסתו ההומיאופאתית. תוכלו כמובן גם לבצע שילוב של הטיפול ההומיאופאתי עם הטיפול הרגיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה