יום שני, 10 בפברואר 2014

עורך דין תאונות עבודה



כך יוכל עורך דין תאונות עבודה לסייע לכם
תאונות עבודה הופכות נפוצות יותר ויותר בישראל של 2014, ונתונים מראים, כי מספרן מידי שנה מגיע למאות אלפים. מאחר שזה יכול לקרות גם לכם, רצוי שתדעו כיצד לפעול ברגע האמת ומה בדיוק לעשות.

עורך דין תאונות עבודה יספק ידע מקצועי ויפעל למען מימוש הזכויות
בעקבות תאונת עבודה שגרמה לנזקי גוף רצוי קודם כל ולפני הכל ליצור קשר עם עורך דין תאונות עבודה. החוק מגן על נפגעי תאונות עבודה, ומאפשר להם לתבוע פיצוי, אך מאחר שלאזרח הממוצע אין שמץ של מושג מה מגיע לו וכיצד לממש זכויותיו, הכוונה וייעוץ משפטי של עורך דין יכולים מאוד לעזור.
עורך דין תאונות עבודה מכיר היטב את תחום דיני הנזיקין, והוא יודע בדיוק מהן הזכויות שמגיעות למי שהיה מעורב בתאונה כזו. מעבר לידע, יש לו גם את הכלים לסייע לנפגע על מנת להשיג את התוצאות הרצויות מבחינתו.



באופן כללי, החוק מעמיד לרשות נפגעי תאונת עבודה את האפשרות לקבל דמי פגיעה או קצבת נכות, בהתאם למידת הפציעה שלהם, ובמידה והמוסד לביטוח לאומי הכיר בהם כנפגעי תאונת עבודה. התהליך הזה הוא בירוקרטי, מלא ב"טיפסיאדה", כרוך בסחבת ומעל לכל- מצריך לא מעט משאבים נפשיים.
 מאחר שמי שנפגע בתאונת עבודה בלאו הכי מתמודד עם תקופה לא פשוטה של החלמה מפציעה ושיבוש חיי השגרה, יוטב לו אם יסתייע בעורך דין מקצועי, שיעשה בשבילו את העבודה ויחתור למען מימוש זכויותיו.

איך לבחור עורך דין תאונות עבודה?
וודאו שעורך הדין מתמחה בתחום של דיני נזיקין, כי יש לו ניסיון בייצוג נפגעי תאונות עבודה בבתי המשפט, ומעל לכל, שהוא "בן אדם" לא פחות מאשר עורך דין, זאת כדי שתוכלו להרגיש נוח עם עורך הדין שלכם, ולהיות מסוגלים לתקשר איתו בפתיחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה